Bankowość internetowa

Uprzejmie informujemy, że 25.09.2020 przenieśliśmy się do nowego Systemu bankowości internetowej GOonline, dostępnego także za pomocą aplikacji mobilnej GOmobile.  
  
W GOonline znajdziesz m.in. szczegóły dot. posiadanego produktu kredytowego wydanego w Carrefour Usługi Finansowe. Jeśli posiadasz inne produkty BNP Paribas Bank Polska S. A. to, po zalogowaniu do GOonline uzyskasz dostęp do wszystkich swoich produktów Banku (nie dotyczy produktów BGŻ Optima). Więcej o nowym systemie przeczytasz tutaj.
Od 26 września br. logowania do GOonline możesz dokonać za pomocą aktualnego loginu do systemu Pl@net, a nowe hasło ustanowisz podczas pierwszego logowania. Jeśli nie posiadasz dostępu do serwisu, możesz go aktywować w kilku krokach, wypełniając wniosek aktywacyjny znajdujący się na stronie banku:
  1. Wejdź na stronę banku
  2. Kliknij Zaloguj się i wybierz kafel GOonline
  3. Następnie wybierz na dole strony „Nie mam loginu” i postępuj zgodnie ze wskazanymi we wniosku krokami. 
 
Aby korzystać z aplikacji GOmobile wystarczy pobrać ją ze sklepu Google Play lub App Store. Korzystając z aplikacji na Twoim telefonie, możesz wygodnie i bezpiecznie załatwiać codzienne sprawy bankowe, gdziekolwiek jesteś i kiedy chcesz. Aplikacja GOmobile umożliwia szybki dostęp do Twoich produktów bankowych, wykonywania operacji bankowych i historii transakcji.
 
 
Tym samym informujemy, że z dniem 25.09.2020 roku nastąpiło wyłączenie bankowości Pl@net Carrefour oraz aplikacji mobilnej Carrefour Moje Finanse.
 
 

Masz dodatkowe pytania dotyczące Systemu Bankowości Internetowej?

 

Zadzwoń do nas:

(+48 22) 134 00 04 (opłata za połączenie wg cennika operatora)

blokada/odblokowanie dostępu 24h/7

Usługi Finansowe Carrefour to marka pod którą BNP Paribas Bank Polska S.A. oferuje usługi finansowe dla klientów Carrefour.