Tank and GO

Tankuj przy okazji zakupów, oszczędzaj na czasie i paliwie z usługą Tank&Go, w aplikacji Mój Carrefour.
Wszystkie formalności załatwisz za pomocą telefonu, przy dystrybutorze Tank&Go, bez stania w kolejce do kasy.

JAK TO DZIAŁA?

KROK 1

POBIERZ APLIKACJĘ MÓJ CARREFOUR, AKTYWUJ USŁUGĘ TANK&GO ORAZ PORTFEL MASTERPASS OD MASTERCARD. Przypisz do niego dowolną kartę kredytową lub debetową i korzystaj z bezpiecznych płatności. 

KROK 2

ODWIEDŹ STACJĘ I ZNAJDŹ DYSTRYBUTOR TANK&GO. Usługa dostępna na wybranych stacjach paliw Carrefour.

Lista sklepów

KROK 3

ZESKANUJ QR KOD Z DYSTRYBUTORA I POTWIERDŹ PŁATNOŚĆ W PORTFELU MASTERPASS. GOTOWE!
Rachunek lub fakturę możesz otrzymać na podany adres mailowy.

NAJCZĘSTRZE PYTANIA I ODPOWIEDZI

Usługa na chwilę obecną jest dostępna na wybranych stacjach paliw Carrefour (szczegółowa lista lokalizacji dostępna na carrefour.pl).
Uruchom aplikację Mój Carrefour. Na pasku menu wybierz nazwę „Tank&Go”. Zaakceptuj regulamin i następnie stwórz profil do faktury podając podstawowe informacje (imię, nazwisko, adres e-mail, adres, NIP w przypadku profilu firmowego).
Upewnij się, że na danej stacji działa Tank&Go. Po przyjeździe na stację skieruj się do dystrybutora obsługującego usługę Tank&Go. W aplikacji wejdź do usługi Tank&Go , wybierz tankuj i postępuj zgodnie z poleceniami aplikacji.
Z usługą Tank&Go można zatankować wszystkie paliwa płynne z wyjątkiem gazu.
Zgodnie z regulaminem dane GPS są konieczne do przeprowadzenia tankowania
Minimalny limit tankowania to 50zł, maksymalny 999zł. Ilość zatankowanego paliwa zależy od wybranej wcześniej kwoty tankowania.
Usluga Tank&Go jest dostępna na większości dystrybutorów, pozwala na zatankowanie wszystkich  paliw płynnych tj. z wyjątkiem gazu.
Nie, nie można zwiększyć wartości tankowanego paliwa. Jeśli chcesz zatankować więcej musisz powtórzyć proces.
Płatność w Tank&Go jest przy użyciu płatności mobilnej w Mój Carrefour (zaszyty portfel elektroniczny Masterpass by Mastercard). Umożliwia on dodawanie dowolnej karty płatniczej (np. VISA, Mastercard American Express itp.)  realizację płatności na podstawie ustalonego podczas włączania w aplikacji Mój Carrefour kodu PIN.
Potwierdzenie płatności wyświetla się po zakończeniu transakcji. Faktura za tankowanie przychodzi na adres podany podczas rejestracji profilu w usłudze.
Zwrot zablokowanych środków powinien nastąpić najpóźniej do 4 dni roboczych za wyjątkiem kart Revolut, na które zwrot będzie do 14 dni.
Reklamację można zgłosić poprzez infolinię Gallup Polska 801-200-000 (przycisk Zadzwoń do CC po tankowaniu) lub napisać mail na adres carrefour@galluppolska.pl. Do reklamacji potrzebne będzie podanie: daty oraz godziny transakcji , adresu stacji, numeru dystrybutora, nazwę konta użytkownika, nr karty rodzinka, wersja aplikacji, wersja oprogramowania telefonu, model telefonu, oraz kodu/ nazwy błędu jaki się pojawił podczas transakcji.
Przed przystąpieniem do skorzystania z usługi upewnij się, że masz dostęp do internetu. W przypadku zerwania połączenia w trakcie transakcji spróbuj połączyć się ponownie lub skontaktuj się z infolinią aby zgłosić problem.
Zmian można dokonać samodzielnie w swoim profilu, po zalogowaniu. 
Dane do profilu Klient wpisuje samodzielnie i sam nimi zarządzają. Firma Carrefour nie ma do nich dostępu. Szczegółowe informacje odnośnie bezpieczeństwa danych znajdują się w regulaminie usługi dostępnym na carrefour.pl
Firma Carrefour ma dostęp jedynie do danych związanych ze sprzedażą oferowanego produktu (rodzaj paliwa, ceny, kwoty pobranej z karty i rodzaju samej płatności). Firma Carrefour nie ma dostępu do danych transakcyjnych związanych z numerem karty, kodu PIN ani nazwą banku), jedynie potwierdzenie przekazania środków czyli potwierdzenie samej płatności. 

Lista stacji z dostępną usługą Tang&GO:

Stacja paliw Gliwice al. J. Nowaka-Jeziorańskiego 1, 44-102
Stacja paliw Łódź ul. Kolumny 36, 93-342
Stacja paliw Łódź ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120
Stacja paliw Warszawa ul. Głębocka 15, 02-287