987b84f0-b838-447f-a670-2c9c9aa99ea5
Wróć do listy

Strategia błękitnego oceanu. Początek

Oceń ten produkt jako pierwszy

Wróć do listy

Strategia błękitnego oceanu. Początek

Oceń ten produkt jako pierwszy

szt.

O produkcie

Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Rene Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Rene Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w Harvard Business Review. Niniejsza książka gromadzi w jednym miejscu najlepsze z tych publikacji. Kolejne artykuły pozwalają krok po kroku prześledzić proces tworzenia błękitnych oceanów, czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających swobodne działanie w warunkach braku konkurencji. Kim i Mauborgne proponują narzędzia, dzięki którym można tę przestrzeń zagospodarowywać, a które ostatecznie stały się fundamentem modelu strategicznego błękitnego oceanu (należą do nich krzywa wartości, kanwy strategii, masowy korytarz cenowy oraz przewodnik po modelach biznesowych). Niniejszy zbiór zawiera również najnowszy artykuł autorów, zatytułowany Pułapki czerwonego oceanu. Zarówno czytelnikom zaznajomionym z założeniami strategii błękitnego oceanu, jak i tym, którzy ich nie znają, ta książka pozwala w nowym świetle przeanalizować ten jakże ważny model i pomaga wcielić go w życie w konkretnych warunkach organizacyjnych.
Marka
MT Biznes
Autor
W. Chan Kim, Renee Mauborgne
Wydawca
MT Biznes
Okładka
miękka

Sprzedawcy

Ocena ogólna
Zobacz pełną ocenę

Normalna cena: 49,90 zł

Special Price 33,28 zł

Kontakt z Carrefour

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu, wyślij wiadomość e-mail na adres sklep@carrefour.pl

Opinie klientów

Nikt jeszcze nie ocenił produktu. Jeśli kupiłeś ten produkt, zaloguj się i dodaj opinię. Dodaj opinię