02715c1f-7236-45b6-a29f-8e631bc250d8
szt.

O produkcie

Strategia to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić strategię sposobem na biznes. - Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach... - Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym. - Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A. ,,Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller. - Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika
Marka
Studio Emka
Autor
Tomasz Szczęsny
Wydawca
Studio Emka
Okładka
miękka

Sprzedawcy

Ocena ogólna
Zobacz pełną ocenę

Normalna cena: 39,00 zł

Special Price 26,01 zł

Kontakt z Carrefour

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu, wyślij wiadomość e-mail na adres sklep@carrefour.pl

Opinie klientów

Nikt jeszcze nie ocenił produktu. Jeśli kupiłeś ten produkt, zaloguj się i dodaj opinię. Dodaj opinię