Regulamin zwrotów towarów pełnowartościowych w hipermarketach i supermarketach Carrefour „Satysfakcja lub zwrot”
Carrefour Polska Sp. z o.o. przyjmuje zwroty towarów pełnowartościowych zakupionych w hipermarketach i supermarketach Carrefour w ciągu 30 dni od daty ich zakupu, na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie, z wyłączeniem produktów oferowanych przez Decathlon znajdujących się w specjalnej strefie oznaczonej „strefą Decathlon”.
Zwrot towarów pełnowartościowych, z wyłączeniem produktów oferowanych przez Decathlon, jest możliwy w Punkcie Obsługi Klientów w dowolnym hipermarkecie lub supermarkecie Carrefour pod warunkiem, że zwracany towar jest w ofercie handlowej sklepu, w którym towar jest zwracany.
UWAGA – zwrot towarów pełnowartościowych oferowanych przez Decathlon jest możliwy tylko w sklepie, w którym znajduje się specjalnie oznaczona „strefa Decathlon”.
Podstawą przyjęcia zwrotu jest paragon potwierdzający zakup towaru w hipermarkecie lub supermarkecie Carrefour.
Przyjęcie zwrotu towaru pełnowartościowego możliwe jest pod warunkiem, że zwracany towar:
jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, w którym został sprzedany,
nie nosi śladów użytkowania,
okres pozostały do upływu terminu jego przydatności do spożycia / użycia jest nie krótszy niż 7 dni.
Zwrotowi nie podlegają następujące kategorie towarów: alkohol, papierosy, bielizna, gry komputerowe, płyty CD, doładowania telefoniczne, zakłady lotto, karty podarunkowe, artykuły wymagające przechowywania w ciągu chłodniczym o ile ciąg ten został przerwany oraz towary, których karta gwarancyjna została już podbita pieczątką punktu sprzedaży oraz produkty oferowane przez Decathlon znajdujące w specjalnej strefie oznaczonej „strefą Decathlon . Carrefour Polska sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu towaru w przypadku niespełnienia któregokolwiek z warunków opisanych w niniejszym regulaminie.
W przypadku wystąpienia wątpliwości co do kompletności i pełnej funkcjonalności zwracanych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, warunkiem przyjęcia zwrotu jest pozytywna decyzja pracownika odpowiedniego działu sklepu Carrefour, w którym sprzęt jest zwracany. W przypadku negatywnej opinii pracownika Carrefour zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu.
Zwrotowi podlega cena towaru zapłacona przez klienta, wynikająca z paragonu.
W przypadku zwrotu towaru pełnowartościowego, który został zakupiony z rabatem wynikającym z trwającej akcji marketingowej (klient otrzymał e-bon, e-kupon lub rabat wartościowy) klientowi zostanie wypłacona kwota odpowiednio pomniejszona o wartość udzielonego rabatu.
Zwrot zapłaconej ceny towaru dokonywany jest w zależności od formy płatności:
uznaniem na kartę płatniczą
gotówką - dotyczy artykułów, za które zapłacono innym środkiem płatności niż karta płatnicza
Klient dokonujący zwrotu towaru pełnowartościowego zobowiązany jest do potwierdzenia otrzymania zwrotu zapłaconej ceny własnoręcznym podpisem na potwierdzeniu zwrotu.
Niniejszy regulamin obowiązuje w hipermarketach i supermarketach Carrefour od dnia 03.01.2022 r.
Uprawnienie do zwrotu towaru pełnowartościowego na podstawie niniejszego regulaminu nie narusza uprawnień przysługujących klientom z tytułu rękojmi za wady na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego i jest od nich niezależne.