Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie albo skontakuj się z nami bezpośrednio >>

Sposoby dostawy dostępne na Carrefour.pl to: dostawa do domu lub odbiór osobisty.

Zakupy do domu w wybranych lokalizacjach dostarcza własny dostawca (dostawa do domu), zewnętrzny dostawca (dostawa na dziś) lub na terenie całej Polski - kurier firmy DPD (wybrana oferta produktowa).

Zamówienie można odebrać również osobiście w wybranym sklepie stacjonarnym na terenie całej Polski w Punkcie Obsługi Klienta lub punkcie Drive - opcja dostępna w wybranych miastach w Polsce.

Koszty dostawy są zależne od kwoty Twojego zamówienia i wybranego przedziału czasowego dla dostawy. Szczegóły znadziesz tutaj ->

Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest w Punkcie Obsługi Klienta w wybranym sklepie Carrefour.

 

Zamówienie z usługą Drive można odebrać w wybranych sklepach w Polsce.

Usługa odbioru osobistego w Punkcie Carrefour "Zamów i Odbierz" jest dostępna w większości miast na terenie Polski.

 

Lista miast dostępna po kliknięciu na opcję „Rozpocznij zakupy” i wybraniu lokalizacji dla dostawy.

Dostawa własnym transportem produktów spożywczych oraz chemicznych odbywa się na terenie:

Warszawy i okolic (Rembertowa, Wesołej, Marek, Zielonki, Ząbek, Kobyłki, oraz Legionowa), Krakowa, Katowic, Chorzowa, Sosnowca i Olsztyna.

Szybka dostawa za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy  produktów spożywczych oraz chemicznych odbywa się na terenie:

Łodzi, Wrocławia, Poznania, Lublina, Mińska Mazowieckiego, Gdańska, Szczecian, Białegostoku, Gliwic oraz Bielska Białej.

Dostawa artykułów spożywczych niewymagających chłodzenia dostępna jest na terenie całej Polski i realizowana przez kuriera.

Jeśli dojazd do Ciebie jest chwilowo utrudniony lub masz inne uwagi i sugestie dotyczące dostawy, napisz nam o tym.

W przypadku dostawy do domu lub odbioru osobistego składając zamówienie możesz wybrać konkretny termin oraz przedział godzinowy, który najbardziej Ci odpowiada.

Jeśli zamówienie dostarcza kurier firmy zewnętrznej niestety nie ma takiej możliwości, paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.

W przypadku dostawy do domu transportem Carrefour samochody są wyposażone w chłodnie dostosowane do transportu produktów chłodzonych i mrożonych, dzięki czemu masz pewność, że owoce czy mrożonki zostaną dostarczone chłodne i zawsze świeże.


W przypadku transportu za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy samochody wyposażone są w chłodnie dostosowane do transportu produktów chłodzonych bez mrożonek lub w styroboksy.

 

W zależności od lokalizacji dostawca dostarcza zamówienie w wybranym przez klietna dwugodzinnym przedziale czasowym.

Dostępność przedziałów czasowych jest uzależniona od ilości realizowancyh przez nas zamówień i może ulegać zmianie.

Zamówienie możesz edytować po kliknięciu w Twoje konto (na ikonę w prawym górnym rogu strony z Twoim imieniem) i przejściu do  “Szczegóły konta” a następnie “Edytuj zamówienie”.

Modyfikacji możesz dokonać, jeśli Twoje zamówienie ma status “Do realizacji”.

Status zamówienia sprawdzić można na koncie klienta po kliknięciu na ,,Szczegóły konta” wówczas pojawi się historia zamówień. O zmianie statusu zamówienia klient informowany jest również wiadomością e-mail.

Zamówienie samodzielnie możesz anulować jeśli ma status “Do realizacji”.

W tym celu zaloguj się na swoje konto,  kliknij na ikonę w prawym górnym rogu strony z Twoim imieniem i przejdź do  “Szczegóły konta” a następnie “Szczegóły zamówienia”  i  kliknij “Anuluj zamówienie”.


Jeśli Twoje zamówienie posiada status “W realizacji” lub “Gotowe”/”Dostawa” w celu anulowania zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie 22 323 05 05 lub mailowo sklep@carrefour.pl.

W przypadku dostawy do domu oraz odbioru osobistego możesz wybrać datę oraz dogodny dla Ciebie przedział czasowy z dostępnych w danym dniu.

 

W przypadku dostawy do domu oraz odbioru osobistego możesz wybrać konkretny termin oraz przedział godzinowy, który najbardziej Ci odpowiada.

Jeśli zamówienie dostarcza kurier firmy zewnętrznej niestety nie ma takiej możliwości, paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.

W zależności od lokalizacji dostawca dostarcza zamówienie w wybranym przez klietna dwugodzinnym przedziale czasowym.

Dostępność przedziałów czasowych jest uzależniona od ilości realizowancyh przez nas zamówień i może ulegać zmianie.

Jeśli nie uda się uzupełnić zamówienia, wówczas Klientowi zostaną zwrócone pieniądze za brakujące produkty.

Ceny podane na stronie internetowej naszego sklepu obowiązują tylko w przypadku zamówień złożonych za jej pośrednictwem. W sklepach stacjonarnych Carrefour ceny niektórych produktów mogą się różnić od tych prezentowanych w sklepie internetowym.

W przypadku dostawy do domu transportem Carrefour samochody są wyposażone w chłodnie dostosowane do transportu produktów chłodzonych i mrożonych, dzięki czemu masz pewność, że owoce czy mrożonki zostaną dostarczone chłodne i zawsze świeże.


W przypadku transportu za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy samochody wyposażone są w chłodnie dostosowane do transportu produktów chłodzonych bez mrożonek lub w styroboksy.

Dbamy o środowisko – zakupy pakowane są w biodegradowalne torby foliowe lub papierowe, tu wybór należy do Ciebie, natomiast zamówienia dostarczane kurierem zewnętrznym pakowane są w kartony.

Za zamówienie z odbiorem osobistym w sklepie możesz zapłacić gotówką. 

W przypadku innych sposobów dostawy płatność gotówką nie jest możliwa, ale dostępne są inne opcje płatności:
przelew online, 

masterpass 

lub płatność kartą płatniczą po złożeniu zamówienia.

Dla bezpieczeństwa naszych Klientów korzystamy z bezpiecznych transferów gotówki – bezpieczeństwo zapewnia system płatniczy T-pay.

Zamówienie można opłacić w ciągu 15 minut od momentu przejścia na stronę przelewów.

Od momentu złożenia zamówienia należy je opłacić w ciągu 3 godzin, po tym czasie system anuluje je automatycznie. W przypadku problemów z płatnością możesz spróbować jeszcze raz. W tym celu w panelu klienta wybierz opcję “Szczegóły konta” a następnie w historii zamówienia wybierz opcję “Edytuj zamówienie”.

W Carrefour.pl nie ma minimalnej kwoty zamówienia.

Po przejściu do koszyka widoczne będzie pole “Kod rabatowy”.

Po wprowadzeniu kodu koniecznie kliknij na opcję “Potwierdź”.

Po przejściu do podsumowania zamówienia znajduje się opcja “Faktura VAT”, należy ją zaznaczyć.

Uwaga!

Zgodnie z nową ustawą od 1 stycznia 2020 r. aby wystawić fakturę do zamówienia konieczne jest wprowadzenie na paragonie numeru NIP nabywcy.
Faktury za zamówienie do kwoty 450 zł wystawiane są w formie paragonu są to tzw. faktury uproszczone.

W Carrefour nie ma problemu z zamówieniem zakupów pod wskazany adres. Wystarczy dodać nowy adres i poinformować osobę, do której dostarczymy zakupy o przewidywanym terminie dostawy.

Skontakuj się z nami drogą e-mail na adres: sklep@carrefour.pl

Koszt pakowania uzależniony jest od Twojego wyboru:

torby foliowe 0,25 zł/ 1 szt.

torby papierowe 0,30 zł/ 1 szt.

Twoje zamówienie realizowane jest przez dwa magazyny przez co paczki mogą zostać dostarczone w dwóch terminach.

Część spożywczą oraz chemię wysyła oddział w Katowicach, zaś wyposażenie domu nadaje Kraków.

Za zamówienia Carrefour możesz zapłacić:

odbiór osobisty w sklepie - płatność z góry online lub podczas odbioru gotówką lub kartą płatniczą

pozostałe sposoby dostawy - nie jest możliwa płatność gotówką, ale dostępne są: przelew online, masterpass lub płatność kart płatniczą po złożeniu zamówienia.

 

Za zamówienie z odbiorem osobistym w sklepie możesz zapłacić gotówką.

W przypadku innych sposobów dostawy płatność gotówką nie jest możliwa, ale dostępne są inne opcje płatności:
przelew online,

masterpass

lub płatność kart płatniczą po złożeniu zamówienia.

Dla bezpieczeństwa naszych Klientów korzystamy z bezpiecznych transferów gotówki – bezpieczeństwo zapewnia system płatniczy T-pay.

Zamówienie można opłacić w ciągu 15 minut od momentu przejścia na stronę przelewów.

Od momentu złożenia zamówienia należy je opłacić w ciągu 3 godzin, po tym czasie system anuluje je automatycznie. W przypadku problemów z płatnością możesz spróbować jeszcze raz. W tym celu w panelu klienta wybierz opcję “Szczegóły konta” a następnie w historii zamówienia wybierz opcję “Edytuj zamówienie”.

Reklamację można złożyć telefonicznie lub drogą elektroniczną. Przygotuj numer zamówienia przed rozmową telefoniczną lub wpisz w tytule wiadomości, którego zamówienia dotyczy.

Przejdź do Danych kontaktowych >>

Do 14 dni od momentu złożenia zamówienia można z niego zrezygnować bez podania przyczyny. Wystarczy wysłać na adres sklep@carrefour.pl informację o rezygnacji – np. wypełniając formularz odstąpienia od umowy dostępnym na końcu Regulaminu Carrefour >>

 

Tak, po rezygnacji z zamówienia zostaną zwrócone pieniądze – włącznie z kosztami za transport.

Na reklamację odpowiadamy w ciągu 14 dni.

Formularz rejestracji na Carrefour.pl przewiduje podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia:

imię i nazwisko

adres 

numer telefonu

adres e-mail

Wiadomość powinna dotrzeć najpóźniej w ciągu 4 godzin.

Monitoruj zakładki SPAM oraz Powiadomienia na bieżąco.


Wiadomość z linkiem nie będzie widoczna jeśli pocztę sprawdzasz poprzez aplikację Outlook, zaloguj się bezpośrednio na stronie domeny.

Jeśli po upływie wspomnianego czasu wiadomość nie dotrze, możesz ją ponowić.

 W tym celu przejdź do ekranu logowania i spróbuj się zalogować na stronie. System wyświetli informację, że konto nie jest jeszcze aktywne i wyśle link jeszcze raz.

Usunięcia konta należy dokonać z poziomu panelu klienta. Po zalogowaniu się należy kliknąć po kolei: ikona w prawym górnym rogu z imieniem->"Szczegóły konta" -> "Zarządzaj kontem" -> "Zarządzaj swoim kontem Carrefour" -> usuwanie konta Carrefour  "Rozpocznij" -> "Tak, usuń konto".

Karta Dużej Rodziny nie jest honorowana na Carrefour.pl

Po przejściu do koszyka widoczne jest pole “Kod rabatowy”, po wprowadzeniu kodu koniecznie kliknij na ikonę “Potwierdź”.

Zamówienie oczekuje na płatność.

Zamówienie oczekuje na skompletowanie przez pracownika sklepu.


 

Zamówienie jest w trakcie kompletowania przez pracownika sklepu.

 

Zamówienie zostało skompletowane, oczekuje na odbiór w wybranym przedziale godzinowym.

 


 

Zamówienie zostało przekazane kurierowi, zostanie dostarczone w wybranym przedziale godzinowym.


 

W zamówieniu nie została odnotowana płatność lub pojawił się brak asortymentu.

 

Zamówienie nie zostało odebrane w wybranym terminie lub Klient zrezygnował, zlecony został zwrot środków na konto, z którego otrzymaliśmy płatność.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?

Przejdź do Regulaminu lub skontaktuj się z nami bezpośrednio

 

RegulaminKontakt