Program Rodzinka

Informujemy, iż z dniem 25.05.2018 zmianie ulegnie Regulamin APLIKACJI MOBILNEJ „Mój Carrefour” i PROGRAMU RODZINKA DLA STAŁYCH KLIENTÓW. Zmiany związane są z wejściem w życie nowych przepisów o ochronie danych osobowych (RODO) oraz nowych zasad generowania karty mobilnej w aplikacji „Mój Carrefour."

Co to jest RODO?
Jest to powszechnie używany skrót Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych.

Jaki jest cel RODO?
Celem jest ujednolicenie przetwarzania danych osobowych na terenie całej Unii Europejskiej.

Nasza wedzarnia carrefour

Rodzinka to Program Lojalnościowy dla stałych Klientów sklepów Market. Polega on na zbieraniu na specjalną kartę punktów, które wymieniane są automatycznie w kasie na e-Kupon rabatowy o wartości 10 zł. Każdy, kto ma kartę programu lojalnościowego Rodzinka, może zyskać na swoich codziennych zakupach – specjalnie oznaczone w sklepie wybrane produkty mają niższą cenę.

Nowa aplikacja Mój Carrefour

Już teraz możesz przenieść swoją kart Rodzinka do aplikacji Mój Carrefour i korzystać z dodatkowych kuponów rabatowych w telefonie.

Szalona 5 w październiku tylko w aplikacji Mój Carrefour !
Zrób zakupy w Carrefour, a otrzymasz nawet 500 zł zwrotu w postaci e-bonu.
W czasie trwania akcji możesz zdobyć aż 5 e-Bonów. Kupuj z Szaloną 5 !

Pytania i odpowiedzi

1. Czym jest program Rodzinka?

2. Kto może zostać uczestnikiem Programu Rodzinka?

3. Jak mogę zapisać się do programu Rodzinka?

4. Jak przenieść plastikową kartę Rodzinka do aplikacji Mój Carrefour?

5. Ile muszę zapłacić za kartę Rodzinka lub Aplikację Mobilną?

6. Jak korzystać z kuponów w aplikacji Mój Carrefour?

7. Czy kupon w aplikacji mobilnej mogę zrealizować w każdym sklepie?

8. Czy kupon mogę zrealizować bez karty w aplikacji mobilnej?

9. Jak długo ważny/aktywny jest kupon w aplikacji mobilnej?

10. Nie otrzymałem kuponów w aplikacji mobilnej, co mam zrobić?

11. Które produkty mogę kupić w niższej cenie dzięki karcie Rodzinka lub Mobilnej karcie w telefonie?

12. W jakich sklepach mogę używać karty Mobilnej?

13. Co daje mi zarejestrowanie lub przeniesienie karty do Aplikacji mobilnej?

14. Czy na kartę w aplikacji mobilnej mogę zbierać punkty Rodzinka?

15. Czy zebrane punkty mają termin ważności?

16. Za co otrzymuję punkty w programie Rodzinka?

17. Na co mogę wymienić punkty?

18. Czy podczas akcji kolekcjonerskich mogę zbierać naklejki z kartą mobilną?

Sprawdź
nasze gazetki

Sprawdź

Akcje promocyjne

Sprawdź

Oferty tygodnia!

Sprawdź