Karta Rodzinka

ZMIANY W REGULAMINIE APLIKACJI MÓJ CARREFOUR I PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO RODZINKA

W dniu 20 listopada 2022r. w życie wchodzą zmiany w regulaminie aplikacji mobilnej Mój Carrefour i Programu Rodzinka dla stałych klientów. Umożliwiamy naszym użytkownikom logowanie się tym samym loginem i hasłem w aplikacji Mój Carrefour oraz w sklepie internetowym carrefour.pl

Najważniejsze zmiany:

Jeśli jesteś użytkownikiem aplikacji Mój Carrefour i logujesz się za pomocą adresu e-mail, numeru telefonu lub poprzez social media, będziesz mógł tym samym loginem oraz hasłem zalogować się do carrefour.pl i realizować zakupy online. Zmiany dokonywane w Panelu Klienta na carrefour.pl oraz w Twoim profilu w aplikacji Mój Carrefour, dotyczące danych osobowych, zgód marketingowych oraz hasła, będą automatycznie widoczne w obu usługach.

Jeśli jesteś użytkownikiem portalu carrefour.pl będziesz mógł swoim loginem e-mail oraz hasłem zalogować się do aplikacji mobilnej Mój Carrefour.

Gdy zdecydujesz się na usunięcie konta, usuniesz jednocześnie konto w aplikacji Mój Carrefour oraz w sklepie internetowym carrefour.pl. Usuwając konto tracisz dostęp do karty lojalnościowej, zgromadzonych benefitów (m.in. kuponów rabatowych) oraz nieodwracalnie utracisz historię zakupową w carrefour.pl. Jeśli zdecydujesz się ponowne korzystać z tej samej karty lojalnościowej i przypisanych do niej benefitów, zarejestruj się w aplikacji “Mój Carrefour” poprzez ten sam login. Jeśli jednak zdecydujesz się na usunięcie konta poprzez rezygnację z programu lojalnościowego, nieodwracalnie utracisz dostęp do zgromadzonych benefitów, karty lojalnościowej oraz historii zakupów w sklepie internetowych carrafour.pl

Jeśli do 20 grudnia 2022 r. nie zrezygnujesz z programu lojalnościowego i nie odinstalujesz aplikacji, będzie to oznaczało, że zgadzasz się na zmiany.

Jeśli masz pytania skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pisząc na adres e-mail: kontakt@carrefour.pl lub zadzwoń 801 200 000*, 22 899 89 98* 
 *koszt połączenia wg stawek operatora

 

Z przyczyn technicznych nie będziemy w stanie połączyć kont klientów zarejestrowanych w aplikacji Mój Carrefour poprzez Facebook z ich kontami w sklepie internetowym carrefour.pl.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

Rodzinka to Program Lojalnościowy dla stałych Klientów sklepów Carrefour Market. Polega on na zbieraniu na kartę plastikową lub kartę mobilną punktów. Zebrane 600 punktów z karty plastikowej wymieniane jest automatycznie w kasie na drukowany e-Kupon Nagroda 10 zł, a 600 punktów z karty mobilnej wymieniane jest automatycznie na e-Kupon Nagroda 10 zł dostępny w aplikacji mobilnej. Każdy, kto ma kartę programu lojalnościowego Rodzinka, może zyskać na swoich codziennych zakupach – specjalnie oznaczone w sklepie wybrane produkty mają niższą cenę.

Już teraz możesz przenieść swoją kartę Rodzinka do aplikacji Mój Carrefour i korzystać z dodatkowych kuponów rabatowych w telefonie.

Do programu może przystąpić każda pełnoletnia osoba, która wypełni formularz zgłoszeniowy lub zarejestruje się w aplikacji mobilnej i potwierdzi zapoznanie się z Regulaminem programu oraz wyrazi zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu profilowania oraz zgodę na marketing, aby otrzymywać kupony rabatowe.

Wybierz sposób rejestracji:

a) Ściągnij aplikację Mój Carrefour, zarejestruj się i od razu korzystaj ze swojej karty w telefonie. 
b) Przyjdź do swojego sklepu Market i odbierz kartę oraz formularz zgłoszeniowy w punkcie Obsługi Klienta lub przy kasie. Uzupełnij formularz na miejscu i zostaw go w Punkcie Obsługi Klienta. Rejestracji możesz też dokonać, dzwoniąc na infolinię pod numer 801 200 000. Tylko prawidłowo dokonana rejestracja pozwala korzystać ze wszystkich ofert specjalnie przygotowanych dla posiadaczy karty Rodzinka.

Ściągnij aplikację Mój Carrefour, zarejestruj się podając adres e-mail oraz wpisz numer karty lub zeskanuj kod kreskowy.
Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest darmowe. Aplikacja Mobilna lub Karta plastikowa również są bezpłatne.
Po zarejestrowaniu się lub przeniesieniu karty do aplikacji w zakładce „Kupony” znajdziesz swoje pierwsze kupony. Wystarczy, że je aktywujesz i podczas zakupów okażesz swoją kartę w telefonie przy kasie. Rabat z kuponu obniży kwotę Twoich zakupów.
Nie. Kupon można zrealizować w sklepie zgodnym z logotypem widocznym na kuponie.
Nie. Kupon jest ważny tylko z kartą, do której został przypisany, jest on wirtualny i nie ma możliwości jego wydrukowania. Wystarczy okazać i zeskanować kartę mobilną przy kasie, aby zadziałały przypisane do niej kupony.
Kupon jest aktywny tylko w czasie trwania promocji albo do momentu wykorzystania. Data jego ważności uwidoczniona jest na kuponie.
Należy udać się do POK wraz z numerem karty. W POK zostanie sprawdzone, dlaczego nie zostały przyznane e-kupony. Należy pamiętać, że główną przyczyną nie otrzymania kuponów może być brak zgody klienta na przetwarzanie danych w celu profilowania oraz zgody na marketing.
Produkty, które możesz kupić taniej dzięki karcie Rodzinka lub Karcie Mobilnej, są oznaczone w sklepach biorących udział w programie Rodzinka specjalnym symbolem „Z Rodzinką Zyskujesz” lub „Zainstaluj aplikację i kupuj taniej”.
Mobilnej Karty lojalnościowej możesz używać we wszystkich sklepach Carrefour i Market oraz wybranych sklepach Carrefour Express, których listę znajdziesz tutaj.
Dzięki zarejestrowaniu się w aplikacji lub przeniesieniu do niej swojej plastikowej karty Rodzinka możesz na bieżąco śledzić stan swojego uzyskanego rabatu ze zrealizowanych kuponów oraz stan punktów. Możesz również przypisywać dedykowane dla Ciebie kupony rabatowe do swojej karty, dzięki czemu będziesz miał tańsze zakupy. Jest to także wygoda, ponieważ kartę i kupony masz zawsze w swoim telefonie.
Tak, ale tylko w sklepach, gdzie działa Program Rodzinka tj. we wszystkich sklepach Market, których listę znajdziesz tutaj.
Jeżeli używasz karty Rodzinka lub Mobilnej Karty w telefonie systematycznie, zgromadzone na niej punkty nie tracą ważności. Jeśli natomiast nie użyjesz jej ani razu przez 12 miesięcy, wówczas zostanie ona zablokowana, a zebrane punkty przepadną. Możesz jednak bez problemu odblokować kartę – wystarczy, że okażesz ją przy kasie podczas zakupów.

Punkty otrzymasz za:

  • paragon – za zakupy od 1 gr do 9,99 zł otrzymasz 1 pkt,
  • za wydane każde kolejne 10 zł – otrzymasz 3 pkt.,
  • realizację specjalnych kuponów – okazując kupony wraz z kartą przy kasie, otrzymasz dodatkowe punkty.

Punkty nie są naliczane za: paliwa, papierosy, doładowania telefoniczne pre-paid, płatności dokonywane w kasach w ramach programu "Twoje Rachunki", alkohole (z wyjątkiem piwa) i towary, których nazwa, znak towarowy, kształt graficzny lub opakowanie wykorzystuje podobieństwo do znaku napoju alkoholowego lub jest tożsame z nim bądź innym symbolem obiektywnie odnoszącym się do napoju alkoholowego, preparaty do początkowego żywienia niemowląt, produktów dużego AGD; ubezpieczenia Super Ochrona i wszystkich produktów dla których potwierdzeniem zakupu jest paragon niefiskalny.

Każde 600 punktów zebrane na karcie plastikowej zostanie automatycznie wymienione przy kasie na drukowany e-Kupon rabatowy o wartości 10 zł, a 600 punktów zebrane na karcie mobilnej zostanie wymieniane automatycznie na e-Kupon Nagroda 10 zł dostępny w aplikacji mobilnej. e-Kupon dostępny jest do realizacji podczas kolejnych zakupów.
Tak. Podczas akcji kolekcjonerskich na zeskanowaną na kasie Kartę Mobilną automatycznie naliczą się zabrane za wartość zakupów naklejki kolekcjonerskie, które po uzbieraniu odpowiedniej ilości zamienią się automatycznie na kupon rabatowy dostępny w aplikacji mobilnej.
Artykuły spożywcze
Drogeria, kosmetyki i zdrowie
Zakupy niecodzienne
Elektronika
Dom i ogród
Wyposażenie domu