Karta Seniora

Informujemy, iż z dniem 25.05.2018 zmianie ulegnie Regulamin APLIKACJI MOBILNEJ „Mój Carrefour” i PROGRAMU RODZINKA DLA STAŁYCH KLIENTÓW. Zmiany związane są z wejściem w życie nowych przepisów o ochronie danych osobowych (RODO) oraz nowych zasad generowania karty mobilnej   w aplikacji „Mój Carrefour."

Co to jest RODO?
Jest to powszechnie używany skrót Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych.

Jaki jest cel RODO?
Celem jest ujednolicenie przetwarzania danych osobowych na terenie całej Unii Europejskiej.

Jeśli ukończyłeś 60 lat, przyjdź do hipermarketu Carrefour lub supermarketu Market, wypełnij formularz i odbierz swoją KARTĘ SENIORA. W każdy wtorek, robiąc zakupy za minimum 50 zł, otrzymasz rabat na zakupy do -10%*. Wraz z rachunkiem otrzymasz e-Kupon rabatowy, który możesz wykorzystać podczas kolejnych zakupów. Już teraz możesz przenieść swoją kart SENIORA do aplikacji Mój Carrefour i korzystać z dodatkowych kuponów rabatowych w telefonie.

Pytania i Odpowiedzi

1. Jak mogę zapisać się do programu Senior?

2. Jak przenieść plastikową kartę Senior do aplikacji Mój Carrefour?

3. Ile muszę zapłacić za kartę Senior oraz Aplikację Mobilną?

4. Jak korzystać z kuponów w aplikacji Mój Carrefour?

5. Czy kupon w aplikacji mobilnej mogę zrealizować w każdym sklepie?

6. Czy rabat z kuponów z aplikacji Mój Carrefour łączy się z rabatem z e-Kuponów SENIOR?

7. Czy Kupon rabatowy mogę zrealizować bez karty w aplikacji mobilnej?

8. Jak długo ważny/aktywny jest kupon w aplikacji mobilnej?

9. Nie otrzymałem e-Kuponów w aplikacji mobilnej, co mam zrobić?

10. W jakich sklepach mogę używać Mobilnej Karty Senior?

11. Co daje mi przeniesienie karty Senior do Aplikacji Mobilnej?

12. Czy na kartę Senior w aplikacji mobilnej mogę zbierać punkty Rodzinka?

13. Czy moją kartę Seniora mogę przekazywać innym osobom z rodziny lub innym klientom stojącym przy kasie?

14. Kiedy otrzymam rabat na kartę Seniora i w jakiej wysokości?

15. Za ile muszę zrobić zakupy, aby otrzymać e-Kupon rabatowy Senior?

16. Czy jest maksymalna wartość e-Kuponu rabatowego Senior, który mogę otrzymać?

17. Czy e-Kupon Senior mogę zrealizować tylko we wtorek, czy w każdy dzień tygodnia?

18. Czy e-Kupon Senior mogę zrealizować w innym sklepie niż ten, w którym go otrzymałem?

19. Czy e-Kupon Nagroda/Senior mogę zrealizować bez karty?

20. Czy podczas akcji kolekcjonerskich mogę zbierać Naklejki z Mobilną Kartą Seniora?

Sprawdź
nasze gazetki

Sprawdź

Akcje promocyjne

Sprawdź

Oferty tygodnia!

Sprawdź