DONUT EKIPA 70 g

DONUT EKIPA 70 g
3
39
 
0,07 kg
48,43 zł/1 kg

Produkt niedostępny


Ekipa Friza i marka Dooti Donuts łączą siły i wprowadzają na rynek nowego donuta. Grupa najpopularniejszych polskich youtuberów zdecydowała się na kolejny produkt sygnowany własnym logo – po zeszytach, napojach i lodach, które zdobyły ogromną popularność, tym razem do sklepów trafiły Donuty Ekipy. Niepowtarzalny charakter nowego Donuta wyraża wyjątkowa dekoracja w postaci niebieskiej polewy, obsypanej kolorową posypką z delikatną fioletową kreską. Środek donuta wypełnia pyszne, mocno owocowe nadzienie. Nowy donut to efekt trwającej współpracy Dooti Donuts (marki należącej do firmy Stokson) oraz grupy najpopularniejszych polskich Youtuberów. Członkowie Ekipy byli obecni przy każdym etapie powstawania donutów – na początku wszyscy przetestowali wiele wariantów smakowych, z których powstał jeden wspólny, zgodny z ich preferencjami. Czuwali też nad warstwą wizualną – począwszy od kolorystyki donuta i doboru dodatków, aż po wygląd opakowania i samej papilotki. Nowy donut jest więc w 100% autorskim produktem youtuberów. To nie pierwszy raz, kiedy Dooti Donuts współpracuje z grupą najpopularniejszych polskich influencerów. Wcześniej produkty marki pojawiły się m.in. w teledysku do utworu „Napad na bank”, który Ekipa nagrała wspólnie z Roksaną Węgiel. Marka Dooti Donuts była również sponsorem zeszłorocznego koncertu Ekipy w Krakowie, zaś obecnie jest głównym partnerem projektu Genzie, którego twórcą jest Karol „Friz” Wiśniewski.
Artykuły spożywcze
Drogeria, kosmetyki i zdrowie
Zakupy niecodzienne
Elektronika
Dom i ogród
Wyposażenie domu