4cd78afb-14d0-456d-a8c4-914831bf7c6a
Wróć do listy

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII

Oceń ten produkt jako pierwszy

Wróć do listy

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII

Oceń ten produkt jako pierwszy

szt.

O produkcie

Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych platform z wykorzystaniem tych samych zestawów instrukcji. Co ważne, OpenGL jest całkowicie darmową biblioteką, a dostępność licznych rozszerzeń znakomicie zwiększa wachlarz jej zastosowań. Niniejsza książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono tu zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami. W książce znalazły się liczne przykłady kodu działającego na kilku popularnych platformach. Warto podkreślić, że autorzy poza API przedstawili również najlepsze praktyki programistyczne. W tej książce opisano między innymi: podstawy (w tym matematyczne) grafiki 3D czasu rzeczywistego najważniejsze techniki renderowania, przekształcania i teksturowania obiektów shadery i język GLSL (OpenGL Shading Language) kwestie zarządzania danymi i kontroli dostępu do tych danych techniki budowania większych aplikacji i wdrażania ich na wielu platformach rendering zaawansowany: symulację oświetlenia i efekty artystyczne sposoby poprawiania wydajności, redukcji narzutu CPU i analizy zachowania GPU nowości w OpenGL, takie jak kompresja tekstur, rysowanie tekstu, rendering czcionek za pomocą pól odległości, wysokiej jakości filtrowanie tekstur i użycie OpenMP OpenGL? Kreatywnych ogranicza tylko wyobraźnia!
Marka
Helion
Autor
Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel
Wydawca
Helion
Okładka
twarda

Sprzedawcy

Ocena ogólna
Zobacz pełną ocenę

Normalna cena: 119,00 zł

Special Price 41,06 zł

Kontakt z Carrefour

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu, wyślij wiadomość e-mail na adres sklep@carrefour.pl

Opinie klientów

Nikt jeszcze nie ocenił produktu. Jeśli kupiłeś ten produkt, zaloguj się i dodaj opinię. Dodaj opinię