Z myślą o Twoich potrzebach

 

  • Misją Carrefour jest dopasowanie oferty handlowej do potrzeb wszystkich klientów i zapewnienie im szerokiego wyboru produktów w atrakcyjnych cenach.
  • Wartości, w oparciu o które Carrefour realizuje swoje cele biznesowe, to: zaangażowanie, troska oraz pozytywne nastawienie.
  • Firma dokłada wszelkich starań, aby sklepy Carrefour sprzyjały prostym i przyjemnym zakupom.
  • Każdy klient jest traktowany z należnym szacunkiem,  a jego oczekiwania i potrzeby są brane pod uwagę.
  • Przywiązujemy szczególną uwagę do bezpieczeństwa zakupów i realizowanych transakcji.

 

 

Starannie wybieramy produkty, które trafiają do Naszych klientów dbając o to, aby termin ważności był jak najdłuższy.

 

Dbamy o jak najwyższą jakość naszych usług, dlatego po skompletowaniu zamówienia ponownie je weryfikujemy.

Nasi dostawcy dbają o terminowość dostaw oraz bardzo starannie obchodzą się z produktami w czasie transportu

aby dostarczyć je w tak samo dobrym stanie jak te zakupione w sklepie stacjonarnym.

 

Zamówione produkty spożywcze dostarczamy samochodami wyposażonymi w chłodnie, które gwarantują utrzymanie

odpowiedniej temperatury w czasie transportu, nawet w upalne dni.

 

Wszystkie produkty spożywcze są pakowane i dostarczane w plastikowych skrzynkach, które przed wysyłką zabezpieczamy

plombą i otwieramy w obecności klienta.

 

 

 

Dodatkowe korzyści

 

Dla wygody Klientów zapewniamy transport i serwis, utylizację starego sprzętu, liczne promocje oraz realizację

indywidualnych zamówień.

 

Do każdego zamówienia na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

 

 

Gwarancja Jakości obsługi

Twój komfort zakupów ma dla nas znaczenie!
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu:

pon.-sob. 08:00 - 22:00,
nd. 09:00 - 20:00

tel. 22 323 05 05
(opłata za połączenie zgodna z taryfa operatora)

e-mail: sklep@carrefour.pl