Rób zakupy z przyjemnością i bądź pewny, że to, co masz w koszyku, jest dobrej jakości i jest świeże. Jeśli jednak zdarzy się sytuacja, że jakość produktów nie spełnia Twoich oczekiwań, zwróć go nam w terminie 2 dni od momentu zakupu, a my oddamy Ci pieniądze. Weź ze sobą zwracany produkt, paragon i zgłoś się do Punktu Obsługi Klienta.
Dbamy o różnorodność asortymentu oraz o zgodność cen produktów.
Jeżeli płacąc za towar przy kasie, cena nie będzie się zgadzała i będzie wyższa niż na etykiecie, zwróć się tego samego dnia do Punku Obsługi Klienta a otrzymasz od nas zwrot podwójnej różnicy w cenie. Weź ze sobą paragon.
Nasz zespół dba zarówno o jakość towaru, jak i obsługi. Wiedz, że zawsze możesz liczyć na naszą pomoc. Masz pytania dotyczące naszego sklepu bądź uwagi, skorzystaj z naszego numeru na infolinię lub zadzwoń bezpośrednio do dyrektora/ kierownika sklepu. W każdym sklepie udostępniliśmy w widocznym miejscu numer do kierownika dyżurującego. Chętnie Cię wysłuchamy.
Wspólnie z nami dbaj o środowisko i przeciwdziałaj marnowaniu żywności.
W każdym sklepie w wyznaczonych miejscach oferujemy przecenione, w pełni wartościowe produkty z krótką datą ważności, które nadal nadają się do spożycia. Szukaj produktów z pomarańczową etykietą.
Lista kategorii
Zużyty sprzęt i opakowaniaCertyfikat BIOPoznaj Nutri-scoreQR kodyNiedziele handlowe 2024Dodatkowe listingiUstawienia cookies