9bdad3c8-e85b-4393-b505-ad114c9fefd1
Wróć do listy

Ku kulturowej koncepcji pedagogiki

Oceń ten produkt jako pierwszy

Wróć do listy

Ku kulturowej koncepcji pedagogiki

Oceń ten produkt jako pierwszy

szt.

O produkcie

Książka składa się z dwóch części. Pierwsza dotyczy metodologicznej relacji pedagogiki wobec kultury i możliwości poznania humanistycznego dokonującego się w trudnych syntezach złożonych sytuacji poznawczych, czyli między drogami kultury. Druga z nich stawia kwestię zysku symbolicznego, jaki może być udziałem pedagogiki, pod warunkiem podjęcia przez nią wysiłku osadzenia problematyki także w kontekstach narracji zmarginalizowanych, zapomnianych czy zakazanych, a jak się okazuje budzących jej wrażliwość kulturową i zrozumienie niezbędnego zakresu osadzenia w kulturze dla każdego typu myślenia i działania edukacyjnego. Prezentowana praca jest więc propozycją (kierunku) strategii naświetlania wybranych tropów dla pedagogiki, zarazem uruchamiającą już częściowo dyskursy, możliwe w pedagogice, i podejmuje próby kilku zapowiedzi aplikacyjnych, które wymagają rzecz jasna dalszych rozwinięć. Uzupełnienia te, zebrane w osobnym tomie, opisuję w zakończeniu pracy. Przedstawiona Czytelnikowi obszerna i wielowątkowa książka nie będzie z pewnością łatwa w odbiorze, choć mam nadzieję, że trud zmierzenia się z nią opłaci się, a przynajmniej unaoczni powagę zadania, jakie współcześnie staje przed pedagogiką jako całością, choć nie zawsze jesteśmy tego świadomi, czy na to przygotowani.
Marka
Impuls
Autor
Monika Jaworska - Witkowska
Wydawca
Impuls
Okładka
twarda

Sprzedawcy

Ocena ogólna
Zobacz pełną ocenę

Normalna cena: 78,00 zł

Special Price 17,94 zł

Kontakt z Carrefour

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu, wyślij wiadomość e-mail na adres sklep@carrefour.pl

Opinie klientów

Nikt jeszcze nie ocenił produktu. Jeśli kupiłeś ten produkt, zaloguj się i dodaj opinię. Dodaj opinię