da84b5c5-4012-4c7f-bd7b-66415711cd4d
Wróć do listy

Konsumpcja konsument i społeczeństwo..

Oceń ten produkt jako pierwszy

Wróć do listy

Konsumpcja konsument i społeczeństwo..

Oceń ten produkt jako pierwszy

szt.

O produkcie

Biorąc pod uwagę złożoność zjawiska konsumpcji i potrzebę interdyscyplinarnego podejścia przy jego badaniu w niniejszej monografii zamierzam skoncentrować się na następujących celach poznawczych. Po pierwsze chciałbym ukazać konsumpcję jako zjawisko społeczne i wynikające stąd implikacje praktyczne dla funkcjonowania jednostki i społeczeństwa. Po drugie wskazać na perspektywę kulturowego kontekstu konsumpcji, jako propozycji badawczej. Po trzecie ukazać złożoność socjologicznych uwarunkowań konsumpcji. Po czwarte ukazać powiązania między konsumentem, konsumpcjonizmem a społeczeństwem konsumpcyjnym. Wreszcie po piąte wskazać na najważniejsze kierunki rozwoju konsumpcji i jej ograniczenia. Przedstawiony zakres tematyczny i sformułowane cele wyznaczają problematykę badawczą, którą ilustrują następujące pytania badawcze: jakie przesłanki decydują o charakterze kategorii społeczno-ekonomicznej konsumenta? Co zdecydowało o przeistoczeniu się spożywców w kategorię konsumentów? W jaki stopniu czynniki społeczne i kulturowe wpłynęły na rozwój konsumpcji? Jakie uwarunkowania wpłynęły na rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego? W jakim stopniu konsumpcjonizm stał się dominującą ideologią społeczeństwa konsumpcyjnego? Jakie są granice rozwoju konsumpcji?
Marka
Śląsk
Autor
Felicjan Bylok
Wydawca
Śląsk
Okładka
miękka

Sprzedawcy

Ocena ogólna
Zobacz pełną ocenę

Normalna cena: 33,00 zł

Special Price 30,36 zł

Kontakt z Carrefour

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu, wyślij wiadomość e-mail na adres sklep@carrefour.pl

Opinie klientów

Nikt jeszcze nie ocenił produktu. Jeśli kupiłeś ten produkt, zaloguj się i dodaj opinię. Dodaj opinię