Zdrowe postanowienia – jak zadbać o ciało i umysł?

Jestem wege, czyli jak zdrowo zrezygnować z jedzenia mięsa i nabiału
Dzień bez mięsa: 7 smacznych alternatyw dla mięsa

Skąd pomysł na Międzynarodowy Dzień bez Mięsa?

Jak utrzymać formę w dobie koronawirusa?
Woda niejedno ma imię
Woda- cenny surowiec
Produkty pełnoziarniste: wszystko, co musisz o nich wiedzieć
Zdrowie jest omega
3 powody, dla których warto jeść ryby
Co jeść zamiast słodyczy? Zdrowe fit zamienniki
Czas na śniadanie: jak zdrowo i smacznie zacząć dzień?
Jak przemycić warzywa do diety dziecka?
Dzień Wegetarian – czy dieta bezmięsna jest dla Ciebie?
Na zdrowie i na sylwetkę: poznaj korzyści z pływania!
Nordic walking dla początkujących – jak zacząć przygodę z kijami?
Wracamy do formy na wiosnę! 3 sportowe aktywności dla każdego
Czy czekolada jest zdrowa? 5 powodów, dla których warto sięgnąć po słodki przysmak
Ile kalorii spala jazda na rowerze i spacer? Aktywności pozwolą Ci schudnąć
Sok, nektar, czy napój który wybór jest najzdrowszy?
Sezon na truskawki otwarty! Jakie właściwości i witaminy ma ten popularny owoc?
Owocowy zawrót głowy: 5 pomysłów na sezonowe owoce
Co kryją w sobie łodygi rabarbaru?
Dlaczego warto jeść szparagi?
5 sposobów na wzmocnienie odporności
O jakie witaminy warto zadbać zimą?

Czy to na nowy rok, czy też w każdym innym momencie życia – warto wprowadzać w życie zdrowe postanowienia, które nie tylko urozmaicą codzienny tryb życia, ale przede wszystkim wpłyną pozytywnie na twoje samopoczucie i kondycję fizyczną oraz psychiczną. Sprawdź kilka inspirujących zdrowych postanowień, które warto już dziś wprowadzić do swojego życia!

Nordic walking dla początkujących – jak zacząć przygodę z kijami?

Nordic walking z roku na rok staje się coraz bardziej popularny wśród ludzi w różnych grupach wiekowych. Jeśli jesteś osobą początkującą, to mamy dla ciebie kilka przydatnych wskazówek. Warto przeczytać

Pomysły na śniadanie – jak zdrowo i smacznie zaczynać dzień?

Klasyczna jajecznica, kolorowe kanapki czy słodka owsianka? Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Powinien on być zatem odpowiednio zbilansowany, tak by móc cię przygotować do pracy czy szkoły. Podpowiadamy, jak przyrządzić pożywne śniadanie, korzystając z produktów dostępnych w Carrefour!

Sport dla każdego!

Sport to zdrowie – pewnie słyszałeś to już niejeden raz, ale to prawda! Jeśli do tej pory nie wprowadziłeś do swojego codziennego życia dawki ruchu, to warto zrobić to właśnie teraz. Wcale nie musisz zapisywać się na siłownię czy do klubu fitness, choć to także jest bardzo dobra opcja, wystarczy, że zaczniesz codziennie spacerować szybkim krokiem, a może wrotki albo rolki? Doskonałą opcją jest także bieganie, do którego potrzeba tylko kupić odpowiednie buty. Pomyśl też o nordic walking. Z naszymi inspiracjami wrócisz do formy!

Czy czekolada jest zdrowa? 5 powodów, dla których warto sięgnąć po słodki przysmak

Wiele osób uwielbia czekoladę i spożywa ją pod różną postacią. My podpowiadamy, dlaczego od czasu do czasu warto sięgnąć po ten przysmak.

Odchudzamy się: ile kalorii spala jazda na rowerze i spacer?

Ruch jest bardzo ważny w życiu każdego człowieka. Wyzwala endorfiny, czyli hormony szczęścia. Jednak nie tylko. Chciałbyś zrzucić zbędne kilogramy i zastanawiasz się, która aktywność fizyczna będzie najlepsza pod tym względem? Mamy dla ciebie kilka propozycji i wskazówek, jak zdrowo schudnąć!

Co jeść zamiast słodyczy?

Zastanawiasz się nad fit zamiennikami – mamy dla ciebie kilka propozycji. Zamiast sięgnąć po kolejnego pączka, może warto przygotować się coś równie smacznego, ale z pewnością mniej kalorycznego? Przeczytaj i sprawdź!

Czym zastąpić mięso? Alternatywy nie tylko dla wegetarian

20 marca na całym świecie obchodzi się Dzień bez Mięsa. To idealna okazja do tego, by spróbować, choć przez jeden dzień, jeść wegetariańsko albo wegańsko. Przygotowaliśmy dla ciebie pomysły, czym zastąpić mięso w codziennej diecie, aby dostarczyć organizmowi pełnię składników odżywczych.

Myślisz o tym, aby całkowicie zrezygnować z jedzenia mięsa? Dieta wegańska lub wegetariańska to nie tylko szczupła sylwetka, ale również zdrowie oraz lepsze samopoczucie. Wegetarianie i weganie bardzo chwalą sobie swój styl życia. Podpowiadamy, jak można w prostych krokach zrezygnować z mięsa bez uszczerbku na zdrowiu. Z inspiracjami Carrefour dowiesz się wszystkiego o diecie wegetariańskiej i wegańskiej!

Dlaczego warto jeść ryby?

Ryby uważane są za jedne z bardziej zdrowych składników w diecie człowieka. Dlaczego? Poznaj wartości odżywcze i korzyści dla organizmu z jedzenia ryb! Pamiętaj, że ryby to także źródło zdrowych tłuszczów nienasyconych. Kwasy omega, czyli kwasy omega-3, omega-6 i omega-9 są to niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Odgrywają istotną rolę w pracy organizmu człowieka, który jest w stanie samodzielnie syntetyzować wyłącznie kwasy omega-9. Pozostałe dwa należy dostarczać organizmowi pod postacią odpowiedniego jedzenia. Gdzie można znaleźć kwasy omega? Przeczytaj i przekonaj się sam!

Warzywa w diecie dziecka

Warzywa są bardzo zdrowymi produktami i powinno się je spożywać kilka razy dziennie. Zawierają one nie tylko niezbędne dla organizmu człowieka witaminy, ale również składniki mineralne. Niestety wiele dzieci nie przepada za smakiem warzyw. Co w tej sytuacji zrobić? Mamy dla ciebie kilka przydatnych wskazówek, jak zachęcić dziecko do jedzenia warzyw!

Ile wody pić dziennie?

Aby organizm był dobrze nawodniony i funkcjonował prawidłowo, trzeba mu dostarczać odpowiednią ilość wody. Najlepiej około 2 litrów dziennie. Szybko zobaczysz efekty. Nie tylko będziesz pełen życia, ale także poprawi się trawienie pokarmów, co pozytywnie wpłynie na twoją figurę oraz twoje samopoczucie. Zobacz, dlaczego woda jest tak ważna?

Jak utrzymać formę w dobie koronawirusa?

Pandemia koronawirusa wpływa na nasze samopoczucie, ale i kondycję fizyczną. Nieustanne przebywanie w zamknięciu odciska swoje piętno na psychice, ale i sylwetce. Mamy dla ciebie kilka wskazówek, co warto robić, by utrzymać formę w tym trudnym dla wszystkich czasie oraz jak zorganizować domowe miejsce do ćwiczeń!

Pamiętaj, że o odporność i zdrowie należy dbać nie tylko o okresie wzmożonych zachorowań na koronawirusy i grypę. W okresie zimowym nie masz dostępu do tylu świeżych warzyw i owoców co wiosną czy latem. Wielu osobom brakuje ponadto witaminy D. Co zatem powinno się jeść, by dostarczać organizmowi wszystkie niezbędne witaminy? Przeczytaj nasz tekst i się przekonaj!

Wszystko o produktach pełnoziarnistych

Ważnym elementem każdej diety są produkty pełnoziarniste. Sprawdź, dlaczego warto po nie sięgać! Przygotowaliśmy także dla ciebie krótki poradnik z zakresu tych produktów, by było ci łatwiej je znaleźć. Bogata oferta produktów pełnoziarnistych jest dostępna w sklepach Carrefour.