20a0973e-bee2-4a88-acf6-61652992b92d
Wróć do listy

Gra o Tron LCG Wszyscy mężczyźni to błazny GALAKTA

Produkt niedostępny online

Oceń ten produkt jako pierwszy

Wróć do listy

Gra o Tron LCG Wszyscy mężczyźni to błazny GALAKTA

Produkt niedostępny online

Oceń ten produkt jako pierwszy


O produkcie

Prawdę mówiąc, wszyscy mężczyźni to błazny, ale ci, którzy noszą pstre stroje, są znacznie zabawniejsi od tych, którzy noszą korony. - Królowa Cierni. Wszyscy mężczyźni to błazny to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 rożnych kart) do Gry o Tron: gry karcianej opartej na bestsellerowej sadze George'a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia:. Karty te zostały zaprojektowane, aby rozbudować istniejące talie i urozmaicić rozgrywkę w Grę o Tron. Zawiera karty 1-20 z cyklu Krew i Złoto. Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Gra o Tron: Gra karciana Druga Edycja.;040176;;";";";";";";";";";";59.90;56.91;";";PLN;1;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203452;5902259203452;SHOP_SKU;5902259203452;pl_PL;Gra o Tron LCG Obrona Królestwa GALAKTA;GALAKTA;";Nadchodzą wielkie zmiany w Westeros. Obrona Królestwa, podobnie jak inne dodatki tego cyklu, będzie skupiać się na wydarzeniach z Nawałnicy mieczy. Złoto, od zawsze tak istotne w Grze o Tron: Grze karcianej, będzie obfitowało w większe niż kiedykolwiek korzyści, dzięki słowu kluczowemu Darowizna oraz nowym możliwościom finansowym każdej frakcji. Co więcej jest to również szansa, by zagrać nowymi postaciami wprowadzonymi do talii, jak Goździk, nowa wersja Melisandre oraz bękart rodu Botleyów - Wex Pyke.;040176;;";";";";";";";";";";59.90;56.91;";";PLN;0;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203476;5902259203476;SHOP_SKU;5902259203476;pl_PL;Gra o Tron LCG Krwawe Gody GALAKTA;GALAKTA;";Czwarty dodatek z cyklu Krew i Złoto. Krwawe Gody to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 rożnych kart) do Gry o Tron: gry karcianej opartej na bestsellerowej sadze George'a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia. Karty te zostały zaprojektowane, aby rozbudować istniejące talie i urozmaicić rozgrywkę w Grę o Tron.Zawiera karty 61-80 z cyklu Krew i Złoto. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Gra o Tron: Gra karciana (2ed) - Zestaw podstawowy. Zawartość pudełka:60 kart;040176;;";";";";";";";";";";59.90;56.91;";";PLN;0;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203483;5902259203483;SHOP_SKU;5902259203483;pl_PL;Gra o Tron LCG Zemsta Oberyna GALAKTA;GALAKTA;";Zgwałciłeś ją. Zamordowałeś ją. Zabiłeś jej dzieci. Powiedz jej imię. Zemsta Oberyna to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 rożnych kart) do Gry o Tron: gry karcianej opartej na bestsellerowej sadze George'a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia. Karty te zostały zaprojektowane, aby rozbudować istniejące talie i urozmaicić rozgrywkę w Grę o Tron. Zawiera karty 81-100 z cyklu Krew i Złoto. Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Gra o Tron: Gra karciana druga edycja.;040176;;";";";";";";";";";";59.90;56.91;";";PLN;1;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203537;5902259203537;SHOP_SKU;5902259203537;pl_PL;Kosmiczne spotkania GALAKTA;GALAKTA;";W kosmicznej otchłani obce rasy rywalizują ze sobą o kontrolę nad wszechświatem. Układ sojuszy może zmienić się w każdej chwili, zaś w toczonych na ogromną skalę bitwach statki kosmiczne ulegają raptownej anihilacji. W Kosmicznych Spotkaniach gracze mają do wyboru tuziny obcych ras. Każda z nich dysponuje wyjątkową mocą, dzięki której może podjąć próbę skonstruowania imperium obejmującego całą galaktykę. Wraca tu wielu klasycznych obcych znanych z wcześniejszych wydań gry, takich jak Wyrocznia, Pechowiec i Klon. Do ich szeregów dołączają także nowoodkryci, tacy jak Remora, Roztocze, czy Tick-Tock. Ta klasyczna gra poświęcona polityce toczonej przez obcych na nowo powraca z otchłani niebytu. Można w niej znaleźć 50 obcych ras, karty oświecenia zwiększające ich moce, 100 plastikowych statków, mnóstwo wysokiej jakości elementów oraz zupełnie nowe karty techniki, dzięki którym gracze będą mogli wynajdywać oraz konstruować technologiczne cudeńka! Każda rozgrywka różni się od poprzedniej!;040175;;";";";";";";";";";";219.90;208.90;";";PLN;1;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203544;5902259203544;SHOP_SKU;5902259203544;pl_PL;Gra o Tron - Królewski Namiestnik GALAKTA;GALAKTA;";Wieść niesie, że król Westeros pragnie mianować nowego Królewskiego Namiestnika. Zatrudniłeś Varysa, aby podszepnął twoje imię wielu szlachetnie urodzonym i przekonał ich, aby poparli cię w staraniu o ten zaszczytny tytuł jednak nie tylko ty wpadłeś na ten pomysł. W Królewskim Namiestniku od dwóch do czterech graczy zmierzy się w pełnej podstępu walce o przychylność wielkich rodów Westeros i przejęcie ich chorągwi. Czy uda Ci się zdobyć zaszczytny tytuł Królewskiego Namiestnika?;040176;;";";";";";";";";";";64.89;61.65;";";PLN;2;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203575;5902259203575;SHOP_SKU;5902259203575;pl_PL;XCOM: Ewolucja GALAKTA;GALAKTA;";Kiedy siły obcych rozprzestrzeniają się, stanowiąc coraz większe zagrożenie, złowieszcza grupa znana jako EXALT próbuje wykorzystać panujący chaos, aby zinfiltrować i zniszczyć inicjatywę XCOM od środka. Na szczęście XCOM udało się niedawno dokonać oszałamiających postępów w zakresie biomechaniki, co zaowocowało przygotowaniem nowej, potężnej broni – żołnierzy MEC. XCOM: Ewolucja to dodatek do gry planszowej XCOM – kooperacyjnej gry czasu rzeczywistego. Wprowadza on kolejne misje, więcej wrogów, nowe zagrożenie ze strony EXALT oraz nową klasę imponujących żołnierzy MEC. Zawartość: - 1 instrukcja - 1 kość sześciościenna - 3 plastikowi Żołnierze MEC - 77 kart - 25 żetonów Uwaga: to nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest XCOM: Gra planszowa.;040175;;";";";";";";";";";";119.90;113.91;";";PLN;0;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203582;5902259203582;SHOP_SKU;5902259203582;pl_PL;Posiadłość szaleństwa: Za progiem(edycja 2)GALAKTA;GALAKTA;";Wielu było takich, którzy poszukując ostatecznej prawdy, popełnili straszliwe błędy. Nieudane rytuały odmieniły i zdeformowały ich ciała. Stali się niewolnikami czegoś znacznie potężniejszego od nich, istoty, dla której żadna wiedza nie jest zakazana. Czyhający w Progu nieustannie szuka sposobów, aby spoza czasu i przestrzeni manipulować światem. Tylko grupka badaczy może powstrzymać niebezpieczne machinacje Yog-Sothotha, bo jeśli tego nie zrobią, istnieje ryzyko, że sami staną się bezmyślnymi sługami i dołączą do wroga. Horrory Arkham powracają wraz z pierwszym rozszerzeniem do Posiadłości Szaleństwa, które rozegracie wraz z dwoma nowymi badaczami, nowym typem przeciwników i mnóstwem nowych kart i żetonów.Dwa nowe scenariusze oraz doskonale zaprojektowane elementy pozwalają na płynne przejście w świat lovecraftowych tajemnic i bluźnierstw, zapewniając niezliczone godziny doskonałej rozrywki i pozwalając badaczom zmierzyć się z wszechwiedzącym Yog-Sothothem.;040175;;";";";";";";";";";";119.95;113.95;";";PLN;0;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203636;5902259203636;SHOP_SKU;5902259203636;pl_PL;Civilization: Wiedza i Wojna GALAKTA;GALAKTA;";Za sprawą Wiedzy i Wojny, rozszerzenia do Gry planszowej: Sid Meier's Civilization możecie objąć kontrolę nad sześcioma nowymi cywilizacjami. Losy Azteków, Anglików, Francuzów, Japończyków, Mongołów i Zulusów lezą w twoich rękach. Karty polityki socjalnej zapewniają większą moc i głębię strategiczną: dzięki nim gracze mogą usprawnić swoją drogę prowadzącą do nowych, zachwycających technologii, zaadaptować religię swej cywilizacji do dużego bogactwa i wysokiej kultury czy też poprowadzić agresywną ekspansję popartą tradycją militarną. Niezależnie od obranej ścieżki, konflikt będzie nieunikniony, a nowy system walki sprawia, że bitwy są bardziej taktyczne i zapewniają jeszcze więcej emocji. Rozszerzenie to wprowadza także nowe kafelki mapy, zabytki, nowy rodzaj budynków oraz wiele innych elementów. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: 1 instrukcja, 6 arkuszy cywilizacji, 2 znaczniki zabytków, 6 domowych kafelków mapy, 6 wskaźników ekonomii, 6 wskaźników wymiany handlowej, 5 znaczników chatek, 6 plastikowych łączników, 6 neutralnych kafelków mapy, 5 znaczników wiosek, 6 znaczników cudów świata, 6 znaczników poziomu kultury, 5 znaczników państw-miast, 5 znaczników Stoczni, 7 znaczników programu budowy, 94 małe karty, 55 kwadratowe karty, 1 nakładka na planszę rynku. Uwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki potrzebny jest zestaw Sid Meier's Civilization.;040204;;";";";";";";";";";";139.90;132.91;";";PLN;1;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203728;5902259203728;SHOP_SKU;5902259203728;pl_PL;Eldritch Horror: Krainy Snów GALAKTA;GALAKTA;";Odkryj nieznane dotąd miejsca królestwa snów, które wdziera się do świata jawy. Po raz pierwszy badacze będą mieli możliwość poruszać się po zakamarkach Podświata, chodzić po soczystej trawie Zaklętego lasu oraz odbyć podróż na Księżyc.Rozszerzenie zawiera nową planszę poboczną, ośmiu nowych badaczy oraz dwóch potężnych Przedwiecznych Hypnosa, pana snów, oraz Altach-Nachę, prządkę snów, których będą w stanie pokonać tylko najwytrwalsi badacze wraz z nowym zapleczem zaklęć, stanów i atutów. Krainy Snów oferują przygodę i zagadki niespotkane w świecie jawy. Śniący. Wszyscy śpią, ukojeni błogim stanem, by zregenerować i uzdrowić swe ciała. Choć spisz, twój umysł jest wciąż aktywny zbiera włókna twoich wspomnień z życia i splata je w absurdalne historie. Dla większości sny są odprężającą zabawą lub przerażającym preludium codzienności, jeśli nie znikną z pamięci po przebudzeniu. Jednak dla niektórych sny są odbiciem życia prawdziwszego niż to w świecie jawy.Wiele lat temu Luke Robinson otrzymał od swego stryja zagadkowe pudełko. Dzięki niemu odkrył drogę do Krainy Snów, gdzie spędzał większość dni, poszukując przygód w przestrzeniach marzeń sennych. Zwiedzał jadeitowe ulice Celephas i rozwikływał tajemnice milionów śniących w Zaczarowanym lesie. Jednak chaos Przedwiecznych chce położyć kres nie tylko rzeczywistemu światu, ale także krainie snów. Losy Ziemi nie zaprzątują uwagi Luke\a, ale prędzej zginie, niż pozwoli obrócić się w pył swoim snom.Luke Robinson jest zaznajomiony ze światem snów lepiej niż inni badacze. Może w ramach akcji przenieść się do każdego miejsca, na którym znajduje się brama odpowiadająca obecnemu omenowi potencjalnie podróżując po całym świecie w jednej chwili. Nie jest dobrym wojownikiem, ale nie ma większego problemu z wymykaniem się potworom i podróżami do innego świata. Przez poświęcenie odrobiny Poczytalności lub zdobycie stanu Skupienia, Luke może wejść w interakcję z bramą, jakby na jego polu nie było żadnego potwora. Kiedy uda się ją zamknąć i zabezpieczyć światy na dłuższą chwilę, Pudełko snów pomoże mu zwiększyć Skupienie lub odzyskać poczytalność. Choć Luke Robinson jest bardziej obywatelem Krain Snów niż Ziemi, zrobi wszystko, co w jego mocy, by zapobiec zagładzie i ocalić ukochane światy sennych marzeń i sen. Jednym ze sposobów wejścia do Krain Snów jest zejście po niekończonych się spiralnych schodach podczas snu można to zrobić z każdego miejsca na świecie. Ale jest wiele miejsc, które łączą Ziemię z królestwem snów bezpośrednio. Portale są umieszczane na początku gry razem z planszą Krain Snów i umożliwiają wolne przejście pomiędzy światami. Krainy Snów są pełne cudów lecz także niebezpieczne dla tych, którzy wchodzą tam nieprzygotowani. Droga może zawieść poza granice centralnych miast Krainy snów lub zmusić do podjęcia zadania, które poprowadzi prosto do przyszłości.Bez względu na to, jakie zobaczysz ostrzeżenia lub cuda, nie wolno zapomnieć o straszliwym powodzie, który zaprowadził Cię do tego miejsca. Potężne istoty chcą zniszczyć ludzkość potworna, pająkopodobna Altach-Nacha zszywa nasz świat z Krainami snów, by horrory Podświata przeniknęły do rzeczywistości. Hypnos, pan snów, swymi podszeptami spycha w otchłań szaleństwa coraz więcej umysłów śpiących. Aby pokonać Przedwiecznych trzeba zejść do Krain snów, jednak nie ma pewności, że kiedykolwiek się stamtąd powróci.Objawienie jest domeną snuDopiero skuty na pokładzie czarnej galery, podróżującej na Księżyc, zaczynasz rozumieć, że to sny zaprowadziły cię tutaj. Głupie sny o pokonaniu istoty, która istniała już miliony lat przed pojawieniem się ludzkości. Głupie czy nie, tylko sny mogą cię znów uwolnić.;040175;;";";";";";";";";";";199.90;189.90;";";PLN;0;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203759;5902259203759;SHOP_SKU;5902259203759;pl_PL;Descent: Rdzewiejące Okowy GALAKTA;GALAKTA;";W ojczyźnie nieumarłych i przeklętych brzemieniem nieśmiertelności wielu gorąco łaknie wolności. Nie ma znaczenia, w jakich okolicznościach po raz pierwszy trafiłeś do Krainy Mgieł ani co musiałeś zrobić, by z niej uciec. Chociaż udało Ci się opuścić jej granice, mgła i czyhające w jej oparach potwory zawsze pozostają w pobliżu. Czas powrócić w mrok, któremu umknąłeś i roztrzaskać okowy, które wiążą Cię z mrocznym królestwem Waiqara Nieumarłego! Rdzewiejące okowy to rozszerzenie do gry Descent: Wędrówki w mroku 2. edycja. W pudełku znajduje się ekscytująca, samodzielna kampania dla doświadczonych bohaterów, podczas której muszą się oni ponownie zmierzyć z plugawą i nawiedzaną przez duchy Krainą Mgieł. Śmiałkowie będą zmuszeni odnaleźć sposób na wyleczenie się ze stanu półśmierci, w którym obecnie się znajdują, a jednocześnie stawić czoła upadłym sługusom Waiqara Nieumarłego. Porażka nie zakończy się śmiercią, lecz czymś znacznie gorszym skaże ich na trwanie w wiecznym stanie nie-życia. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: 32-stronicowa Instrukcja/Księga Przygód, 8 plastikowych figurek, 16 kart klas, 4 karty stanu, 5 żetonów stanu, 9 kart przedmiotów sklepowych, 6 kart spaczenia, 6 kart potworów, 3 karty popleczników, 3 żetony popleczników, 3 karty reliktów, 2 karty wydarzeń podróży, 8 kart mrocznego władcy, 15 kafelków planszy, 2 żetony starego muru, 8 żetonów osypującego się terenu, 1 znacznik celu, 16 żetonów obrażeń, 8 żetonów bohaterów, 1 żeton postaci neutralnej, 1 karta sługusa, 1 żeton sługusa. To nie jest samodzielna gra. Do gry wymagana jest następująca gra: Descent: Wędrówki w Mroku.;040175;;";";";";";";";";";";149.59;142.11;";";PLN;0;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203865;5902259203865;SHOP_SKU;5902259203865;pl_PL;Catan: Pojedynek GALAKTA;GALAKTA;";Stańcie do pojedynku w niesamowitym świecie Catanu! Wcielcie się we władców i rozwijajcie swoje księstwa poprzez budowę osad i miast oraz zdobywanie coraz większej liczby terenów. Produkowane przez nie surowce pozwolą wam wybudować budynki, statki oraz wyjątkowe miejsca, niezbędne do zdobycia przewagi nad przeciwnikiem. Mądrze planujcie swoje działania, bo każde z nich może przesądzić o zwycięstwie lub przegranej! Zawartość gry: 180 kart, 1 żeton siły, 1 żeton handlu, 1 kość z oczkami, 1 kość z symbolami, 4 podajniki na karty, 1 instrukcja.;040175;;";";";";";";";";";";89.95;85.45;";";PLN;1;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203889;5902259203889;SHOP_SKU;5902259203889;pl_PL;Exit: Tajemnicze laboratorium GALAKTA;GALAKTA;";Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność. Gdy ją odzyskujecie, okazuje się, że zostaliście uwięzieni w laboratorium. Być może kluczem do ucieczki z zamknięcia jest leżący przed wami tajemniczy notatnik i zagadkowy dysk.;040175;;";";";";";";";";";";54.89;52.15;";";PLN;0;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203896;5902259203896;SHOP_SKU;5902259203896;pl_PL;Exit: Grobowiec faraona GALAKTA;GALAKTA;";Wizyta w Dolinie Królów, to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona. Niestety, nie możecie już z niego wyjść, kamienne wrota zamknęły się tuż za wami! Waszą uwagę zwraca leżący na ziemi notatnik i zagadkowy dysk.;040175;;";";";";";";";";";";54.89;52.15;";";PLN;0;1;11;";2017-01-01;2018-12-24;";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";";"; 5902259203926;5902259203926;SHOP_SKU;5902259203926;pl_PL;Horror w Arkham: Szlak do Carcosy GALAKTA;GALAKTA;";W Szlaku do Carcosy 1-4 badaczy spróbuje poznać prawdę na temat owianej niesławą sztuki, badając Teatr Warda i biorąc udział w uroczystej kolacji zorganizowanej dla aktorów i producentów. Z każdą uzyskaną odpowiedzią tajemnica tylko się pogłębi, spychając badaczy coraz bardziej w odmęty szaleństwa. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Szlak do Carcosy'. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększają różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę. Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w badaczy tajemnic i odkrywają przerażające sekrety nie z tego świata.
Marka
GALAKTA

Kontakt z Carrefour

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu, wyślij wiadomość e-mail na adres sklep@carrefour.pl

Opinie klientów

Nikt jeszcze nie ocenił produktu. Jeśli kupiłeś ten produkt, zaloguj się i dodaj opinię. Dodaj opinię