70fb2167-4ff3-44a9-a05e-19b10e02a862
Wróć do listy

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Oceń ten produkt jako pierwszy

Wróć do listy

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka

Oceń ten produkt jako pierwszy

szt.

O produkcie

Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Marka
Poltext
Autor
Grzegorz Mazurek
Wydawca
Poltext
Okładka
miękka

Sprzedawcy

Ocena ogólna
Zobacz pełną ocenę

Normalna cena: 59,90 zł

Special Price 39,78 zł

Kontakt z Carrefour

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu, wyślij wiadomość e-mail na adres sklep@carrefour.pl

Opinie klientów

Nikt jeszcze nie ocenił produktu. Jeśli kupiłeś ten produkt, zaloguj się i dodaj opinię. Dodaj opinię