819a9a5c-f24d-4642-9752-a6f64e61d3a5
Wróć do listy

Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy

Oceń ten produkt jako pierwszy

Wróć do listy

Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy

Oceń ten produkt jako pierwszy

szt.

O produkcie

Czego można nauczyć się od Toyoty? - Jak podwoić lub potroić szybkość każdego procesu. - Jak wbudować jakość w systemy miejsca pracy. - Jak eliminować olbrzymie koszty ukrytych strat. - Jak zrobić z każdego pracownika kontrolera jakości. Przy kapitalizacji rynkowej większej od wartości General Motors, Forda i Chryslera razem wziętych, Toyota jest również (jak dotąd), najrentowniejszym na świecie producentem samochodów. Dobrze znaną tajną bronią Toyoty jest szczupła produkcja - rewolucyjne podejście do procesów, wynalezione w tej firmie w latach 50. i doskonalone przez całe dziesięciolecia. Mniej wiadomo o zasadach zarządzania leżących u podstaw szczuplej produkcji, szczupłych prac rozwojowych i wszystkich procesów produkcyjnych i usługowych tego przedsiębiorstwa. Firmy na całym świecie starają się dziś wdrażać radykalny system Toyoty, aby przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość. Czy jednak ich kierownictwa zaglądają dostatecznie głęboko pod powierzchnię narzędzi i technik, by dojrzeć rzeczywiste podstawy sukcesu Toyoty? DROGA TOYOTY wyjaśnia swoiste podejście Toyoty do szczupłego zarządzania - 14 zasad ożywiających charakterystyczną dla tej firmy kulturę obsesji na punkcie jakości i wydajności. Czytelnik uzyska dzięki tej książce cenną wiedzę, którą można wykorzystać w odniesieniu do każdej firmy i każdego procesu gospodarczego - zarówno w dziedzinie usług, jak i wytwarzania. Dowie się w jaki sposób właściwa kombinacja dalekosiężnej ogólnej koncepcji, procesów, ludzi i rozwiązywania problemów może przekształcić jego firmę w szczupłą, uczącą się organizację - jak wkroczyć na drogę Toyoty .
Marka
MT Biznes
Autor
Jeffrey K. Liker
Wydawca
MT Biznes
Okładka
miękka

Sprzedawcy

Ocena ogólna
Zobacz pełną ocenę

Normalna cena: 69,90 zł

Special Price 42,60 zł

Kontakt z Carrefour

Jeśli masz pytanie dotyczące tego produktu, wyślij wiadomość e-mail na adres sklep@carrefour.pl

Opinie klientów

Nikt jeszcze nie ocenił produktu. Jeśli kupiłeś ten produkt, zaloguj się i dodaj opinię. Dodaj opinię