Naszym celem jest stać się światowym liderem powszechnej transformacji żywieniowej oferując naszym 13 milionom klientów każdego dnia zdrową, wysokiej jakości żywność w rozsądnej cenie. W tym celu podjęliśmy już konkretne działania. Zapoznaj się, jak to już funkcjonuje we Francji.
W związku z tym wprowadzamy Act For Food, ogólnoświatowy program na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości.
Nasze nawyki żywieniowe zmieniają się. Wpływa to znacząco na nasze metody produkcji i dostaw. Zwiększenie nacisku na świeże produkty, pozyskiwanie lokalnych dostawców, rozwój produktów ekologicznych, doskonalenie jakości poprzez produkty Carrefour, stopniowe szkolenie pracowników w tym zakresie, zachowanie różnorodności biologicznej poprzez promowanie odpowiedzialnych praktyk to nasze mocne zobowiązania.
Co dziesięć lat znika we Francji ilość ziemi uprawnej odpowiadająca jednemu departamentowi(1) (nadmierne wypasanie, nadmierne nawadnianie, czynniki chemiczne, wielokrotny przejazd ciężkich maszyn rolniczych, zanieczyszczenie). Źródło: Francja i jej kampanie 2025-2050. Lepsza jakość produktów.
W Europie 73% produktów spożywczych marki własnej Carrefour pochodzi od krajowych dostawców, a w Argentynie i Brazylii aż 97%.
Granice między handlem fizycznym a elektronicznym zacierają się. Zmiana żywienia to także uwzględnienie nowych zastosowań w zakresie dostępu do naszych produktów, kupowania ich w sklepach, zamawiania i odbierania w wyznaczonym miejscu i czasie.
* Źródło: opracowanie GfK Future Buy 2017
Producenci, przemysłowcy, pracownicy, przedstawiciele samorządów, stowarzyszenia, organizacje pozarządowe i konsumenci – wszyscy odgrywamy znaczącą rolę w transformacji żywieniowej. Wszyscy mamy możliwość podejmowania działań, aby coś zmienić.
Z tego powodu pracujemy nad wzmocnieniem partnerstwa między naszymi pracownikami, start-upami, stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi, aby zjednoczyć siły w obliczu zmian.
Angażujemy się również w pomoc w zmienianiu zachowań konsumenta, ponieważ żywieniowa nie może się odbyć bez niego. Zajmujemy się edukacją w zakresie sezonowości, podniesienia świadomości w kwestii zmniejszania ilości odpadów i marnotrawienia żywności. W samej tylko Europie wyrzucane odpady wystarczają do wyżywienia miliarda ludzi. Źródło: Komisja Europejska/FAO
Lista kategorii
Zużyty sprzęt i opakowaniaCertyfikat BIOPoznaj Nutri-scoreQR kodyNiedziele handlowe 2023Ustawienia cookies