Marka Carrefour
Wiemy, co dobre

Markowa jakość, niższa cena

Marka Carrefour

Marka Własna Carrefour to linia produktowa obejmująca asortyment spożywczy oraz przemysłowy.

Należą do niej następujące grupy:

  • Produkty opatrzone logo Carrefour
  • Marka odzieżowa TEX
  • Produkty BIO

Produkty Marki Własnej przechodzą szereg testów oraz badań jakościowych. Tworząc receptury swoich produktów, Carrefour stara się redukować takie składniki, jak sól, cukier, kwasy tłuszczowe, tłuszcze trans oraz substancje słodzące. Dodatkowo firma, jako jedna z pierwszych, opracowała własny system znakowania produktów pod kątem ich wartości odżywczych.

Podstawową zasadą w polityce produktowej Carrefour jest sprzedaż polskich produktów. Obecnie w ramach projektu Marki Własnej, Carrefour współpracuje z ponad 200 dostawcami, z których 60 proc. stanowią małe i średnie polskie przedsiębiorstwa.

Więcej o produktach Marki Carrefour