Nagrody i wyróżnienia
Dziękujemy za uznanie

Carrefour jest jedną z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek na polskim rynku.

Nagrody i wyróżnienia

Działania Carrefour są doceniane przez ekspertów i klientów - firma jest laureatem wielu nagród i wyróżnień.

2017

Dobroczyńca Roku
Carrefour Polska został wyróżniony w plebiscycie „Dobroczyńca Roku” w kategorii „Projekt społeczny – duża firma”. Firma otrzymała nagrodę za wieloletnią, efektywną współpracę z Bankami Żywności i przeciwdziałanie marnotrawstwu jedzenia. Carrefour zwyciężył dzięki głosom internautów, pokonując w swojej kategorii Kaufland i Nationale-Nederlanden.

Specjalna nagroda Hermesa dla Prezesa Carrefour Polska
Prezes Carrefour Polska Guillaume de Colonges odebrał specjalną nagrodę Hermesa, która jest dowodem uznania dla wdrażanej w ostatnich latach strategii rozwoju Carrefour w Polsce. Nagroda została wręczona podczas XIX Wiosennego Ogólnopolskiego Spotkania Producentów oraz Handlowców.

Najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami
Carrefour Polska po raz 3 z rzędu został wyróżniony w konkursie Market Roku jako najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami. Nagroda została przyznana sieci podczas uroczystej Gali Kongresu Rynku FMCG

Najlepszy koncept franczyzowy
Sieć sklepów convenience Carrefour Express została wybrana najlepszym konceptem franczyzowym w 2017 roku. Nagroda została przyznana sieci podczas gali rozdania nagród Market Roku 2017.

Biały Listek CSR 2017
Carrefour otrzymał Biały Listek CSR w zestawieniu "Listki CSR 2017" tygodnika Polityka, za realizację działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu zgodnie z wytycznymi ISO 26000.

Najaktywniejsza Firma w programie Dzień Przedsiębiorczości 2016
Carrefour otrzymał wyróżnienie dla najaktywniejszej firmy w programie Dzień Przedsiębiorczości 2016. Nagroda została przyznana przez Komitet Honorowy programu, podczas uroczystej Gali podsumowującej 13. edycję Dnia Przedsiębiorczości, która odbyła się pod honorowym patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy.

Firma Dobrze Widziana 2017
24 kwietnia 2017 roku, Business Centre Club w Warszawie ogłosił wyniki konkursu „Firma Dobrze Widziana”. W gronie laureatów znalazł się Carrefour Polska, który został doceniony za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Najlepsza sieć supermarketów
27 stycznia 2017r. podczas uroczystej Gali CEE Retail Awards 2017, Carrefour został uhonorowany prestiżową nagrodą w kategorii „najlepsza sieć supermarketów”, w której nominowanych było łącznie pięć sieci detalicznych.

Certyfikat Top Employer 2017
Carrefour Polska został uhonorowany prestiżowym certyfikatem Top Employer 2017. Nasza firma znalazła się w gronie organizacji, realizujących dobre praktyki w obszarach zarządzania oraz HR, a przyznanie nagrody poprzedził niezależny audyt.

Najlepsza sieć handlowa: Sieci Multiformatowe
29 marca 2017r., podczas kongresu Retail Summit głosami dostawców FMCG, Carrefour otrzymał nagrodę dla najlepszej sieć handlowej w kategorii: Sieci Multiformatowe. Wyboru zwycięzcy w konkursie Retailer Of The Year 2016 dokonali przedstawiciele firm FMCG, którzy wzięli udział w badaniu zorganizowanym przez firmę Nielsen. Wśród ocenianych kryteriów znalazły się m.in.: wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe oraz współpraca w łańcuchu dostaw. Tytuł „Retailer of the Year 2016” jest szczególnie cenny, ponieważ został przyznany głosami dostawców - najcenniejszych partnerów biznesowych firmy.

New Retail Concept Of The Year
5 kwietnia 2017r. jury konkursu SCF Retailers’ Award nagrodziło Carrefour w kategorii: New Retail Concept Of The Year. Nagroda została przyznana Carrefour Polska przez środowisko branżowe za wdrożenie nowoczesnych konceptów handlowych w hipermarkecie Posnania oraz w supermarketach Premium, w tym na warszawskiej Białołęce. Gala wręczenia nagród odbyła podczas wiosennej edycji targów Shopping Center Forum.

2016

Hermes w kategorii "Osobowość Handlu"
Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska, został uhonorowany nagrodą „Osobowość Handlu” w uznaniu jego zasług dla rozwoju handlu wielkopowierzchniowego w Polsce, w tym wdrożenie na polskim rynku nowych konceptów hipermarketów Carrefour oraz licznych innowacji dla tego formatu w 2015 roku .

MIXX Awards
Kampania promocyjna Carrefour Polska i Saatch&Saatchi, której bohaterem jest Napoleon, otrzymała dwie brązowe statuetki w konkursie agencji reklamowych i domów mediowych MIXX Awards 2016. Celem kampanii jest przybliżenie klientom 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość.

Certyfikat HR Najwyższej Jakości

Podczas gali HR Awards Ceremony, Carrefour Polska po raz trzeci został wyróżniony certyfikatem HR Najwyższej Jakości, tym razem w kategorii „Dialog między-pokoleniowy w zarządzaniu różnorodnością”. Jury doceniło działania firmy na rzecz budowania dialogu w procesie podnoszenia kwalifikacji obecnych i przyszłych menedżerów.

FMCG Retailer of The Year
Carrefour Polska został uhonorowany prestiżową nagrodę FMCG Retailer of The Year 2015 podczas największych targów nieruchomościowych Shopping Center Forum 2016 Sprind Edition.

Produkt Roku 2015
Trzy produkty marki własnej Carrefour zostały uhonorowane nagrodami Produkt Roku 2015. W tegorocznym badaniu IPSOS, polscy konsumenci za najlepsze w swoich kategoriach uznali kabanosy, ręcznik kuchenny Jumbo oraz karma dla kota Carrefour.

Market Roku 2016
Carrefour Polska obronił tytuł zdobyty w 2015 roku i ponownie został wyróżniony w konkursie Market Roku jako najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami.

HR Innovator
Carrefour otrzymał nagrodę 3. edycji konkursu HR Innovator za stworzenie projektu „Przepis na Mistrza”, którego celem jest aktywizacja i rozwój zawodowy obecnych i przyszłych pracowników. Przyznana nagroda to dowód uznania dla Carrefour, która tworzy oraz realizuje innowacyjne projekty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

2015

Innowator Rynku Spożywczego 2015
Carrefour Polska został uznany za najbardziej innowacyjną sieć handlową w Polsce w 2015 roku, m.in. za wprowadzenie na polskim rynku nowych konceptów hiper- i supermarketów oraz sklepów franczyzowych, które najlepiej odpowiadają na zmieniające się potrzeby i oczekiwania polskich klientów.

Retailer of the Year 2014
Carrefour został wyróżniony w konkursie Retailer of the Year jako najlepsza na rynku sieć handlowa w formacie hipermarketów. Dostawcy wyróżnili Carrefour za wzorowe warunki handlowe, jakość kontaktów z zespołem współpracującym po stronie sieci, logistykę oraz współpracę przy rozwoju biznesu i wizerunku.

Market Roku 2015
Carrefour został wyróżniony w prestiżowym konkursie Market Roku 2015 jako najlepsza sieć sklepów spożywczych w kategorii efektywnej współpracy z dostawcami.

Hermes w kategorii „Osobowość Handlu”
François Vincent, Dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience został uhonorowany tytułem „Osobowość Handlu”  w plebiscycie magazynu "Poradnik Handlowca". Wyróżnienie otrzymał za budowanie i rozwój sieci franczyzowych sklepów osiedlowych Carrefour Express.

Best Shop Concept w kategorii convenience
Carrefour Polska został uhonorowany nagrodą Best Shop Concept w kategorii convenience za nowatorskie rozwiązania, unikalną ofertę oraz kompleksowe podejście do klienta oferowane w odświeżonym koncepcie sklepu Express convenience.

Wyróżnienia za prowadzenie dialogu z Organizacją Związkową NSZZ „Solidarność”
Nagroda przyznana przez Krajową Sekcję NSZZ „Solidarność” jest wyrazem uznania dla prowadzonego przez Zarząd Carrefour od wielu lat otwartego dialogu ze związkami zawodowymi we wszystkich lokalizacjach i na wszystkich poziomach firmy.

Superbrands 2015
Tytuł Superbrand świadczy o zaufaniu klientów do jakości oferowanych przez Carrefour produktów i usług. Potwierdza także pozytywną ocenę funkcjonowania firmy w zakresie wizerunkowej siły marki.

Solidny Pracodawca 2015
Tytuł przyznany za prowadzenie polityki stabilnego zatrudnienia, w tym aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych, wspieranie rozwoju kobiet na stanowiskach menedżerskich oraz wprowadzenie różnorodnych systemów motywacyjnych dla pracowników.

Nagroda im. Jacka Kuronia
Carrefour Polska został Darczyńcą Roku 2014 Banków Żywności. Nagroda, która od 2005 r. nosi imię Jacka Kuronia, ma na celu docenienie firm lub instytucji, które w szczególnie wyjątkowy sposób pomogły Bankom Żywności w ich codziennej działalności.

Nagroda Primus In Agendo 2015
Carrefour został wyróżniony honorową odznaką Primus in Agendo przyznawaną przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Firma nagrodzona została za zasługi na rzecz wsparcia dużych rodzin w Polsce.

HR Najwyższej Jakości 2015
Certyfikat przyznawanym firmom zarządzającym zasobami ludzkimi w sposób nowoczesny i z uwzględnieniem najwyższych standardów. Szczególne wyróżnienie otrzymał autorski projekt „Przepis na Mistrza” rozwijający kompetencje zawodowe obecnych i przyszłych pracowników Carrefour w zawodach wędliniarza, piekarza/cukiernika.

Certyfikat „Staż Wysokiej Jakości”
Certyfikat jest przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami i jest potwierdzeniem dostosowania programu stażowego „Apetyt na Handel” do wymogów Polskim Ram Jakości Staży i Praktyk.

2014

Nagroda dziesięciolecia
Nagroda została przyznana przez firmę Produkt Roku za długoletnia współpracę na rzecz promowania innowacji produktowych.

Solidny Pracodawca 2014
Wyróżnienie przyznany za prowadzenie polityki stabilnego zatrudnienia, w tym aktywizację zawodową osób niepełnosprawnych, wspieranie rozwoju kobiet na stanowiskach menedżerskich, różnorodne systemy motywacyjne dla pracowników oraz szeroką działalność z zakresu CSR. 

HR Najwyższej Jakości 2014
Certyfikat przyznawanym firmom zarządzającym zasobami ludzkimi w sposób nowoczesny i z uwzględnieniem najwyższych standardów. Szczególne wyróżnienie otrzymał innowacyjny projekt szkoleniowo-doradczy podnoszenia kwalifikacji o obszarze HR partnerów franczyzowych Carrefour.

2013

Solidny Pracodawca 2013
Nagroda przyznana za wzorową politykę personalną Spółki, jej zaangażowania w działania CSR, w tym aktywizacje zawodową osób niepełnosprawnych oraz wspierania swoich pracowników na drodze ich kariery zawodowej.

„Lodołamacze 2013”
I miejsce w kategorii „Otwarty Rynek”Nagroda przyznana za angażowanie się firmy w projekt zatrudniania osób niepełnosprawnych.

„Superbrand 2013”
Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.

Caritas Polska
Nagroda dyrektora Caritas Polska dla Carrefour Polska i Fundacji Carrefour za ofiarność na rzecz dzieci oraz aktywną współpracę z Caritas.

2012

CEE Retail Real Estate Award
Nagroda w kategorii „Big Box Retailer of the Year”.

Marka Wysokiej Reputacji
Tytuł przyznany Carrefour Polska w VII edycji badania PremiumBrand.

Nagroda „Hermes”
Nagroda w kategorii najlepsza Sieć Franczyzowa. Wyróżnienie przyznane przez „Poradnik Handlowca”

„Opakowanie przyjazne środowisku”
Nagroda specjalna w Ogólnopolskim Konkursie Opakowań PakStar za biodegradowalną torbę kasową Carrefour.

"Signum Caritatis” w kategorii Darczyńca Caritas
Wyróżnienie przez Caritas Archidiecezji Poznańskiej dla poznańskich hipermarketów Carrefour.

„Miejsce przyjazne rodzicom i dzieciom"
Nagroda dla Galerii Lubelskiej.

Superbrand
Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.

„Betlejemskie serce”
Nagroda dla dyrekcji szczecińskiego hipermarketu Carrefour otrzymana za wspieranie Archidiecezji Szczecińsko- Kamieńskiej

2011

Effie Awards
Nagroda za kampanię marketingową "Kasa wraca jak bumerang"

Grand Prix Internal
Nagroda w kategorii "Najlepszy Intranet 2011 - Duże firmy"

Superbrands
Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.

2010, 2009

Superbrands
Carrefour Polska uznany za jedną z najsilniejszych marek w kraju.

2008

„Ubi Caritas”
Wyróżnienie przyznawane przez Caritas Polska za wrażliwość na potrzeby ubogich w Polsce i czynny udział w działaniach charytatywnych.

2007

„Srebrny Laur Klienta”
Wyróżnienie konsumentów w kategorii sieć handlowa.

2006

„Wektor”
Nagroda przyznawana przez Pracodawców RP, za działalność przynoszącą korzyści polskiej gospodarce oraz tworzenie klimatu sprzyjającego rozwojowi przedsiębiorczości.

„Srebrny Laur Klienta”
Wyróżnienie konsumentów w kategorii sieć handlowa.