Agata Marczak

Globi – wsparcie dla sklepów w małych miastach i na wsi

Agata Marczak

Pani Agata nie miała wcześniej doświadczenia w handlu spożywczym, ale zdecydowała się na współpracę z Carrefour. – Przekonało mnie m.in. to, że Carrefour zapewnia kompleksową pomoc przy otwarciu sklepu – mówi właścicielka sklepu. – Równie ważne było wsparcie pracowników sieci i oferowany przez firmę pakiet wyposażenia. Dodatkowym atutem był także brak opłaty wstępnej.

Jeszcze przed otwarciem sklepu pracownicy sieci byli do dyspozycji Pani Agaty: doradzali, jak optymalnie wykorzystać powierzchnię sklepu, jak ustawić sprzęt chłodniczy czy regały. Służyli radą i pomocą na każdym etapie, co pozwoliło Pani Agacie na poznanie tajników handlu spożywczego. – Jedną z największych korzyści jest dla mnie możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia sieci – mówi Pani Agata. – Sugerowane przez mojego opiekuna regionalnego zmiany w prowadzeniu sklepu pozwalają na zwiększenie dochodu – dodaje.

Właścicielka sklepu w Pustelniku zadowolona jest także z logistyki zapewnianej przez Carrefour. Sprawne dostawy towarów już na dzień po zamówieniu ułatwiają organizację pracy i kontrolę zapasów. Zaletą przystąpienia do sieci jest także dostęp do 3800 artykułów, w tym produktów marki własnej Carrefour – cenionych przez klientów sieci i wyróżniających placówkę na tle konkurencji.

Dużym ułatwieniem dla Pani Agaty jest to, że nie musi się martwić o marketing czy promocje. – Gazetki promocyjne przygotowuje i dostarcza mi franczyzodawca. Sama też nie uzyskałabym tak dobrych cen promocyjnych – opowiada.

Współpraca z Carrefour to recepta na sukces i ogromne wsparcie w codziennym prowadzeniu sklepu. – Chcę się dalej rozwijać w branży spożywczej. Carrefour mi to umożliwia – podsumowuje Pani Agata.